Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

Kurban Bayramı’nın E-ticaret Satışlarını Yüzde 26 Artırması Bekleniyor

IdeaSoft CEO’su ve TOBB E-ticaret Meclis Üyesi Seyhun Özkara, yaklaşan Kurban Bayramı nedeniyle en çok ilgi gören ürünlerin şekerlemeler, tencere, tava, bıçak setleri, buzdolapları, derin dondurucular, elektrikli ızgaralar ve mangallar olduğunu belirterek, Kurban Bayramı süresince e-ticaret siparişlerinde ’lık bir artış beklediklerini açıkladı.

Kurban Bayramı’nın E-ticaret Satışlarını Yüzde 26 Artırması Bekleniyor

 

IdeaSoft CEO’su ve TOBB E-ticaret Meclis Üyesi Seyhun Özkara, yaklaşan Kurban Bayramı nedeniyle en çok ilgi gören ürünlerin şekerlemeler, tencere, tava, bıçak setleri, buzdolapları, derin dondurucular, elektrikli ızgaralar ve mangallar olduğunu belirterek, Kurban Bayramı süresince e-ticaret siparişlerinde %26’lık bir artış beklediklerini açıkladı.

Kurban Bayramı’nın, Türkiye’de özellikle e-ticaret alanında yapılan kampanyalarla birlikte daha da hareketlendiğini belirten IdeaSoft CEO’su ve TOBB E-ticaret Meclis Üyesi Seyhun Özkara,

Bayramlar, mutfak ekipmanları, elektronik ve ev aletleri gibi kategorilerde belirgin artışları gözlemlediğimiz bir dönem. Şekerlemeler, tencere, tava, bıçak setleri, buzdolapları, derin dondurucular, elektrikli ızgaralar, mangallar, kıyma makinesi, temizlik ürünleri, bayramlık kıyafetler, ayakkabı ve aksesuarlar gibi ürünler ise bu dönemde yoğun talep görüyor.” dedi.

 

Kurban Bayramı süresince e-ticaret siparişlerinde %26’lık bir artış beklediklerini de sözlerine ekleyen Özkara,

Satışlardaki bu artış, platformların ve KOBİ’lerin bu döneme özel indirimler ve kampanyalar düzenlemeleriyle de doğrudan bağlantılı. Özellikle son dönemde alışverişe çıkmak için vakit ayırmakta zorlanan tüketicilerin bayram hazırlıkları için online alışverişi daha fazla tercih ettiklerini gözlemliyoruz.” diyerek sözlerini tamamladı.