Sosyal Medya

Genel

LCW.COM, yaz dönemi satışlarında geçen yıla kıyasla %62 artış yakaladı  

Moda dünyasının yeni dijital pazaryeri LCW.COM, yaz dönemi satışlarında geçen yıla kıyasla adette % 62’lik bir artış yakalayarak Türkiye’nin dijital alışveriş sahnesinde hızlı yükselişini sürdürüyor.

LCW.COM, yaz dönemi satışlarında geçen yıla kıyasla %62 artış yakaladı 

 

Moda dünyasının yeni dijital pazaryeri LCW.COM, yaz dönemi satışlarında geçen yıla kıyasla adette %62’lik bir artış yakalayarak Türkiye’nin dijital alışveriş sahnesinde hızlı yükselişini sürdürüyor. Kullanıcı dostu tasarımı ve geniş ürün yelpazesiyle kısa sürede büyük bir dijital AVM’ye dönüşen LCW.COM, sektördeki yerini sağlamlaştırdı.

 

Henüz 3 ay önce moda dikeyinde bir pazar yerine dönüşerek sektöre yeni bir soluk kazandıran Türkiye’nin yeni dijital pazar yeri LCW.COM, 590 marka ve 275’ten fazla satıcıya ev sahipliği yaparak büyük bir dijital AVM olma yolunda hızla ilerliyor. Haziran-Ağustos aylarını kapsayan bu üç aylık dönemde, önemli satış rakamlarına ulaşan lcw.com geçen seneye göre online satış adetlerinde %62 oranında bir artış sağladı. 

Yazın en çok kettle, spor ayakkabı ve elbise alındı

Bu 3 aylık dönemde LCW.COM’un üye sayısı 16 milyona ulaşırken siteyi ziyaret eden müşterilerin alışverişe dönüşüm oranı ise %2,5’un üzerinde gerçekleşti. 

 

Platformda yer alan ayakkabı ve ev yaşam ürünleri, kadın kategorisi ile birlikte en çok talep gören ürün grupları arasında yer aldı. Yaz aylarında en çok tercih edilen ürünleri arasında giyim kategorisinde iç çamaşırı, spor ayakkabı, şort ve elbiseler ön plana çıkarken, giyim dışı alışverişlerde kettle gibi ev yaşam ürünleri büyük talep gördü. LCW.COM, müşterilerine sunduğu geniş ürün çeşitliliği ve avantajlı kampanyalarla, modadan ev yaşamına kadar birçok alanda tercih edilen bir platform olmayı başardı. 

 

“İş süreçlerimizde ciddi iyileşmeler kaydettik”

LC Waikiki E-Ticaret Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Barbaros Yiş, üç aylık dönemle ilgili değerlendirmelerde bulundu:

“2021 yılında aldığımız pazaryerlerinden çıkma kararı sonrasında tüm eforumuzu altyapı yatırımlarına, müşteri deneyimini iyileştirmeye ve güvenilir satıcı ilişkilerine harcadık. LCW.COM’un tamamen bir pazaryerine dönüşmesinin üzerinden 3 ay geçmesine rağmen adette %62’lik bir artışla başarı grafiğinde yükselişimizi sürdürüyoruz. LCW.COM’u moda dikeyinde bir pazaryeri haline getirirken önceliğimiz ve odağımız müşterilerimizin platformumuzda kaybolmadan rahat alışveriş yapma olanağı sağlayarak müşterilerimize ‘iyi alışveriş’ deneyimini yaşatmaktı. Elbette ki müşterilerimiz kadar satıcılarımız da bizim için kıymetli. Pazaryerimizdeki satıcılara, geniş bir müşteri kitlesine ulaşma, çok çeşitli demografik gruplarla etkileşimde bulunma ve sektördeki pek çok prestijli marka ile aynı platformda yer alma fırsatı sunuyoruz. Şu anda 275’ten fazla satıcı ve 590 markayı ve yaklaşık 230 bin ürünü misafirlerimizle buluşturuyoruz.   Hedefimiz moda dikeyindeki ürün çeşitliliğini artırarak, müşteri memnuniyetini, teknolojiyi, dijitalleşmeyi odağımızda tutarak müşterilerimize güvenli alışveriş keyfini sürdürülebilir şekilde sağlamaya devam etmek.”