Gün geçtikçe akıllı telefon ve televizyonlarda tıpkı Apple Watch’ta olduğu gibi OLED ekranların kullanımı gittikçe artıyor. Samsung ve LG gibi iki büyük şirket artan bu talebin üstünde kalmak için yoğun çaba ve para harcıyor.
LG bu büyük talebin üstünde kalmak için 900 Milyon $ ‘lık esnek OLED fabrika kuruyor.
2017 ‘den itibaren geliştirdikleri plastik bazlı ekranlar ile otomobiller,akıllı telefonlar ve giyilebilir teksit ürünlerinde bunları kullanmayı hedefliyor.
Bilindiği gibi LG ve Samsung’un bir çok akıllı telefonu ve akıllı saatleri OLED ekranları kullanıyor (P-OLED ve AMOLED gibi). Bazı Modelleri LG’nin G Flex 2 ve Samsung’un Galaxy S6 Edge modelleri bu ekranların getirdiği esneklikten faydalanıyorlar.
Diğer şirketlerden ise Vivo 5 , Oppo R7 ve ikinci jenerasyon Moto X ‘in hepsi bu esneklikten nasibini alıyor.
LG tüm bu yaratılan talebe cevap vermek için çok daha büyük bir fabrika daha kuracağını açıklarken Samsung’ta bu alanda aşağı kalmak istemiyor.