Sosyal Medya

Yazılım

Logo Yazılım 2024 ilk yarı finansal sonuçlarını açıkladı

2024’ün ilk yarısında enflasyon düzeltmesi (TMS29) içeren satış gelirleri geçen yılın aynı dönemine oranla reel olarak artarak, 2 milyar 277 milyon TL’ye yükseldi ve 69 milyon dolara ulaştı.

Logo Yazılım 2024 ilk yarı finansal sonuçlarını açıkladı

 

  • Türkiye’nin en büyük yerli iş yazılımı şirketi Logo Yazılım, 2024 ilk yarı yıl finansal sonuçlarını açıkladı.
  • 2024’ün ilk yarısında enflasyon düzeltmesi (TMS29) içeren satış gelirleri geçen yılın aynı dönemine oranla reel olarak %19 artarak, 2 milyar 277 milyon TL’ye yükseldi ve 69 milyon dolara ulaştı.
  • Yine enflasyon düzeltmesi (TMS29) içeren Faiz, amortisman ve vergi öncesi kârı (FAVÖK) geçen yıla oranla reel olarak %25 artarak 827 milyon TL olarak gerçekleşti.
  • Tekrarlayan gelirlerin faturalanan gelirler içindeki payı %72’ye ulaştı.
  • Türkiye operasyonlarında geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre reel olarak %20’lik artışla 1 milyar 645 milyon TL’lik satış geliri kaydedildi.

 

Türkiye’nin en büyük yerli iş yazılımı şirketi Logo Yazılım, 2024 yılına ilişkin enflasyon düzeltmesi içeren ilk yarı finansal sonuçlarını açıkladı. Logo Yazılım, 2024’ün ilk altı aylık döneminde satış gelirlerini önceki yıla oranla reel olarak %19 artırarak 2 milyar 277 milyon TL’ye yükseltti. Faiz, amortisman ve vergi öncesi kârı (FAVÖK) önceki yıla göre reel olarak %25 artarak 827 milyon TL’ye ulaşan Logo Yazılım’ın tekrarlayan gelirlerinin faturalanan gelirler içindeki payı ise %72’ye yükseldi.

 

Zorlu makroekonomik görünüme ve pazar dinamiklerine rağmen istikrarlı büyüme ve kârlılığa odaklanan Logo Yazılım, sağlıklı yeni müşteri kazanımı ve mevcut müşteri harcamalarındaki artış ile Türkiye operasyonları satış gelirlerini reel bazda %20 artışla 1 milyar 645 milyon TL’ye yükseltti. Türkiye’de bulut çözümler %18’lik gelir artışı kaydederken, FAVÖK marjı %42 olarak gerçekleşti.

 

ERP çözümlerinde her yıl olduğu gibi yeni müşteri kazanımları ile pazar payını artırırken, e-Devlet çözümlerinde pazar lideri olan eLogo, aktif müşteri sayısını bir önceki yıla göre %28 artırarak 188 bin müşteriye ulaştı. Mikro KOBİ’lerin dijitalleşmesini sağlayan bulut çözümü Logo İşbaşı’nın kullanıcı sayısı önceki yıla göre %39 artışla 64 bin olarak gerçekleşti. Perakende sektöründe yeni nesil müşteri deneyimi sunan Logo Diva Perakende bulut çözümlerinin kullanım noktası sayısı önceki yıla göre %5 artarak 10 bin 700’e ulaştı.

 

2024 yılının ilk yarısında güçlü finansal performanslarını sürdürdüklerini ifade eden Logo Grup Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve CEO’su M. Buğra Koyuncu, “Makro düzeyde yaşanan zorluklara rağmen Türkiye operasyonlarımızda güçlü ve istikrarlı bir gelir büyümesi kaydettik. Yeni müşteri kazanımıyla sürekli genişleyen güçlü müşteri tabanımız ve mevcut müşterilerimizin artan harcamaları ile büyümemizin sürdürülebilirliğini sağladık. Bulut gelirlerimizdeki artış ve tekrarlayan gelirlerimizin toplam gelir içindeki payının yükselmesiyle sağlıklı büyüme grafiğimizi koruduk. Müşteri deneyimi odağı ile uçtan uca hizmet veren bir bulut şirketi olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. Yerli yazılımın gücüyle sunduğumuz geniş çözüm portföyümüz ve yaygın iş ortağı ağımızla Türkiye’de üreten, ekonomimize katkı sunan tüm firmaların yanında olmaya ve değer yaratmaya devam edeceğiz.” dedi.