Majorel ve Sitel Group®, müşteri deneyimi (CX) sektörünün bu iki önemli şirketini global bir endüstri liderine dönüştürecek birleşme için temel şartlar üzerinde anlaştı
Majorel ve Sitel Group®, müşteri deneyimi (CX) konusunda global bir lider olmak üzere güçlerini birleştiriyor. Yeni Şirket, 300 milyar doları aşan bir sektörde 5,4 milyar dolarlık proforma geliri, 55 ülkede 240 bini aşkın ekip üyesi ile binden fazla müşteriye hizmet verecek. Majorel’in ve Sitel’in Amerika’dan Afrika ve APAC’a uzanan platformlarından, birçok coğrafyaya ve sektöründe lider birçok müşteriye hizmet sunulacak. Şirketler arasındaki kültürel uyum ve ortak girişimci ruh, başarılı bir entegrasyonun ve hızlı büyüme sürecinin temelini oluşturacak. Taraflar 20 Haziran 2022 tarihi itibariyle başladıkları detaylı inceleme çalışmalarını en kısa sürede tamamlayarak resmi birleşme sürecini sonuçlandıracaklar.
Majorel ile Sitel Group® birleşme için temel şartlar üzerinde anlaştı. Bağlayıcı aşamaya girmek üzere olan birleşme, yeni bir küresel endüstri lideri yaratmak ve gelişmiş müşteri deneyimi çözümlerine yönelik sürekli artan talepten yararlanmak için eşsiz bir fırsat olarak görülüyor. Her iki şirketin yolculuklarındaki bu önemli dönüm noktası, 300 milyar doları aşan bir pazarda mevcut ve yeni müşterilere sunulan değer önerilerini önemli ölçüde artıracak.
Majorel ile Sitel Group® birlikte, Amerika, EMEA ve APAC’ta gerçek anlamda küresel, köklü bir platforma sahip olacak ve dünya genelinde 300’den fazla lokasyonda 240 binden fazla ekip üyesi istihdam ederek küresel çapta tüm dikeylerde binden fazla müşteriye 70’i aşkın dilde hizmet verecek. Yeni şirket, Majorel’in ve Sitel’in Afrika ve APAC’taki platformlarından, birçok coğrafyada mevcut olma ve kilit pazarlara erişim avantajından yararlanacak.
Majorel CEO’su Thomas Mackenbrock görüşlerini şöyle ifade etti: “Sitel ile birleşme niyetimizi duyurmaktan büyük heyecan duyuyoruz. İki başarılı organizasyonun birleşimi, müşteri deneyiminde küresel bir lider olma stratejimize doğru büyük bir adım olacaktır. Laurent Uberti ve tüm Sitel Group ekibiyle yakın bir şekilde çalışmayı dört gözle bekliyorum.”
Sitel Group® CEO’su Laurent Uberti ise “Majorel ile strateji uygulamalarımızı hızlandırabileceğimiz mükemmel ortağı bulduk ve aynı DNA’yı paylaştığımızı çok kısa zamanda fark ettik. Dünya çapında sınıfının en iyisi müşteri deneyimi çözümleri sunarken büyümemizin bir sonraki bölümünü ortaklaşa yazacak olmaktan heyecan duyuyoruz” dedi.
İki şirket birleşmenin tamamlanmasının ardından yeni adını ve marka kimliğini açıklayacak. Merkezi Lüksemburg’da olacak yeni şirket, Amsterdam’da Euronext borsasında listelenecek.
Sitel ile birleşecek Majorel, artan küresel erişim, güçlendirilmiş dikey uzmanlık ve yeteneklerle genişleyen daha büyük ölçekte bir müşteri portföyüne hizmet edecek. Ayrıca şirketin Sitel’in mevcut müşterilerine ek değer sağlaması bekleniyor.
Majorel’in ekip üyeleri ise profesyonel gelişim için daha büyük fırsatlar elde ederken, çalışan deneyimi programlarından ve borsaya kayıtlı bir endüstri liderinin parçası olmaktan kaynaklanan fırsatlardan yararlanacak.
Birleşmenin 2022’nin dördüncü çeyreğinde veya 2023’ün birinci çeyreğinde tamamlanması bekleniyor.