Sosyal Medya

Otomobil

Maxion İnci Jant Grubu “Yaşam Kalitesini Destekleyen Uygulamalar” Ödülünü aldı!

Maxion İnci Jant Grubu, PERYÖN İnsana Değer Ödüllerinde bu yıl “Yaşam Kalitesini Destekleyen Uygulamalar” kategorisinde güçlü Sağlık, Güvenlik, Çevre ve Çalışan Destekleme uygulamaları ile birinciliği göğüsledi.

Maxion İnci Jant Grubu,

PERYÖN İnsana Değer Ödülleri’nde bütüncül ve kapsayıcı çalışmalarıyla “Yaşam Kalitesini Destekleyen Uygulamalar” birincilik ödülüne layık görüldü…

Maxion İnci Jant Grubu, PERYÖN İnsana Değer Ödüllerinde bu yıl “Yaşam Kalitesini Destekleyen Uygulamalar” kategorisinde güçlü Sağlık, Güvenlik, Çevre ve Çalışan Destekleme uygulamaları ile birinciliği göğüsledi. İnsanı merkeze koyan Grup, çalışanlarını ve ailelerini fiziksel, duygusal ve sosyal olarak da destekleyen bütüncül bir yaklaşımla hareket ediyor. 

İş yaşamında insanın en önemli kaynak olduğu bilinciyle faaliyet gösteren Maxion İnci Jant Grubu, PERYÖN İnsana Değer Ödülleri’nde bu yıl “Yaşam Kalitesini Destekleyen Uygulamalar” ve “Öğrenen Organizasyon ve Öğrenme Çevikliği” kategorilerinde ödüle aday oldu. Grup, “Yaşam Kalitesini Destekleyen Uygulamalar” kategorisinde güçlü Sağlık, Güvenlik, Çevre ve Çalışan Destekleme uygulamaları ile ödüle layık görüldü. Bu yıl 13.sü verilen PERYÖN İnsana Değer Ödülleri’nde kazandığı ödülle Maxion İnci Jant Grubu’nun insana verdiği değer bir kez daha tescillenmiş oldu.

Çalışan Sağlığı ve Güvenliğini temel bir iş yapış ilkesi olarak benimseyen Maxion İnci Jant Grubu’nda tüm çalışanlar, işe alımdan eğitimlere, saha uygulamalarından davranışsal güvenlik uygulamalarına kadar Grubun 3 altın kural olarak tanımladığı “kendine ve çevrendekilere dikkat et, daima güvenli yolları tercih et ve sıfır kaza için sürekli iyileş” ilkelerine gönülden bağlı olarak çalışıyor. Grup güçlü politikaları ile hastalıkların ve yaralanmaların önlenmesi, müşteri memnuniyetinin artırılması, çevrenin korunması, yasal şartlara uyularak yönetim sistemlerinin sürekli iyileştirilmesi ve en iyi insanların yetiştirilmesini hedefliyor.

Maxion İnci Jant Grubu, çalışanlarına yönelik “bütünsel refah” kültürü kapsamında fiziksel olarak iyi, duygusal bakımdan dengeli ve sosyal bakımdan güçlü ilişkilere sahip olmayı destekleyen programlar gerçekleştiriyor. Psikolojik destek, sağlıklı beslenme, sigara bırakma kampanyaları, doğa yürüyüşleri, çalışan ergonomisi, bilinçli farkındalık atölyeleri gibi birçok aktiviteyi kapsayan bu program, çalışanların ihtiyaçlarına ve beklentilerine göre tasarlanıyor.  Grup, çalışanlarına her açıdan destek olabilmek amacıyla 24 saat 7 gün Çalışan Destek hattı hizmeti de sunuyor. Çalışanlarının toplumsal etki kampanyalarında da görev almasını teşvik ederek, bu çabalarıyla çalışan deneyimini geliştirirken sosyal etkisini de arttırıyor. “Biz Bir Aileyiz” anlayışı ile aileleri ve çalışan çocuklarını da içine alan aile şenlikleri, resim yarışmaları, piknikler, 23 Nisan kutlamaları gibi birçok sosyal ve sportif faaliyet de gerçekleştirerek çalışanlarını ve ailelerini de destekliyor.

Yapılan araştırmalar çalışanlarının refah seviyelerinin daha yüksek olduğu şirketlerde, çalışanların katılım gösterme düzeylerinin iki kat daha yüksek olduğunu, çalışan başına kazanç düzeyinin daha yüksek olduğunu, sağlık harcamalarının daha düşük olduğunu, kayıp gün sayısının daha az olduğunu, stresli çalışan sayısının %70 daha az olduğunu ve dolayısıyla bu şirketlerin daha iyi sonuçlar elde ettiğini gösteriyor.

Alınan ödülle ilgili açıklama yapan Maxion İnci ve Maxion Jantaş Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Zaim;

“İnsanımız bizim en değerli kaynağımız. ‘İnsana Değer’ mottomuz ile “Çalışan Deneyimini” Yetenek Değer Önermesinin odağına yerleştirdik. Çalışanımızı merkezde tutan, yenilikçi birçok projemiz var. Ödüle layık görülen uygulamalarımız ile sektöre örnek olduğumuz için mutluyuz. Geçen yıl da PaylaşMax Dijital İletişim Platformumuz ile İnsan Kaynaklarında Dijital Dönüşüm alanında birincilik ödülünün sahibi olmuştuk. Elbette çalışanlarımızın mutluluğu bizim en büyük mükafatımız. Öte yandan gerçek çalışan refahı için çalışanların fiziksel, duygusal ve sosyal ihtiyaçlarının ve beklentilerinin bütüncül olarak ele alınmasının gerekliliğinin bilincindeyiz. Biz çalışanlarımız ve çalışanlarımızın ailelerinden oluşan büyük bir aileyiz. Bu bütüncül ve kapsayıcı yaklaşımımızla insan kaynakları yönetimimizdeki yenilikçi adımlarımızın PERYÖN gibi değerli bir otorite tarafından iki yıl üst üste farklı projelerle ödüle layık görülmesi de bizim için büyük bir gurur kaynağı.  Emeği geçen herkesi tebrik ediyorum.” dedi.

PERYÖN İnsana Değer Ödülleri, insan kaynakları yönetimi alanında yenilikçi, yaratıcı ve başarılı uygulamaları tanıyarak aralarından örnek teşkil eden çalışmaları sektöre kazandırmayı hedefliyor. Odağına işi ve insanı alan PERYÖN İnsana Değer Ödülleri, birbirinden öğrenme sürecini özendirmeyi de amaçlıyor.  Maxion İnci Jant Grubu’nun geçen yılki PERYÖN İnsana Değer Ödülleri’nde “Değer Yaratan Uygulamalar” kategorisinde, İnsan Kaynaklarında Dijital Dönüşüm alanında birincilik ödül aldığı projesi PaylaşMax Dijital İletişim Platformu projesi ise bir iç iletişim projesi. Teknolojiyi, çalışan deneyimini geliştirmek ve çalışan bağlılığını artırmak amacıyla kullanan PaylaşMax, çalışanların hem operasyonel yoğunluklarını dengeleyen hem de bilgilerini ve kendilerini geliştirme imkânı sağlayan bir platform olmasıyla öne çıkıyor.