Medya kanallarındaki reklamların performansını ölçen ve iyileştiren Medialyzer girişimi 3.2 Milyon TL değerleme ile ilk yatırımını aldı
Yapay zeka destekli görüntü tanıma teknolojisi ile geleneksel medyadaki reklamların etkisini ölçen ve arttıran Medialyzer, TechOne ve twozero Ventures’dan yatırım aldı
TV ve radyo reklamlarının performansının ölçülebilmesini, analiz edilmesini ve etkilerinin artırılmasını sağlayan Medialyzer, 3.2 Milyon TL değerleme ile TechOne ve twozero Ventures’dan tohum yatırım aldı. Mustafa Güllü, Abdurrahman Beşinci, Emre Gönültaş ve Can Üzüm tarafından kurulan Medialyzer, yapay zeka destekli görüntü tanıma teknolojisi ile geleneksel medya reklamlarının analiz edilerek takip edilmesine imkan sunuyor.
Televizyon ve Radyo Reklamlarının Etkisini Ölçün
Medya kanallarında reklam verenler için sunduğu Tvlyzer ve Radiolyzer ürünleriyle geleneksel olan ve etkisi ölçülemeyen TV ve radyo reklamlarının verimliliğini ve etkisini ölçen Medialyzer, makine öğrenmesi ile desteklediği ses ve görüntü tanıma teknolojisi ile kullanıcılara rakiplerinin tüm medya reklamlarını izleme olanağı sağlıyor. Kullanıcılar, Tvlyzer ve Radiolyzer ürünü ile reklamlarının verimliliğini analiz ediyor, rakiplerinin medya kanallarındaki reklamlarını takip ediyor ve reklamlarını otomatik olarak optimize ederek rekabet avantajı sağlıyor.
Geleneksel Reklamlara Teknolojik Çözüm
Global pazara açılma hedefiyle yola çıkan Medialyzer, geleneksel medya kanallarındaki reklam verenlere, reklamlarının maliyet analizini, kanal ve program bazında geri dönüşünü ve zaman bazlı performans analizlerini görme imkanı sunuyor. Kısa süre içerisinde TV ve radyo reklamlarının ölçümü dışında VoD platformlarının ve açık hava reklamlarının etkilerinin de ölçülebileceği ürünlerini aktif hale getirecek olan Medialyzer geleneksel medya kanallarına reklam veren kullanıcılar için eşsiz bir veri deposu haline gelecek.
“Offline medya için Online çözümler”
Offline medya kanallarındaki reklamların etkilerinin ölçülemediğini belirten Medialyzer Kurucu Ortağı Mustafa Güllü; “Reklam verenler başta TV olmak üzere offline medya kanallarına yaptıkları yatırımların sonuçlarını yeterince ölçemiyor. Kullanıcı tarafındaki çoklu ekran kullanımı sonucu ortaya çıkan dijital verileri; sahip olduğumuz video tanıma ve yapay zeka teknolojileriyle anlamlı hale getiriyoruz. Platformumuz sayesinde reklam verenler reklamlarının geri dönüşlerini analiz edip verimliliklerini artırabiliyor. Medialyzer olarak global pazarda offline medya kanallarının ölçülebilmesi için öncü ve ilk akla gelen teknoloji girişimi olmak istiyoruz.” dedi.