Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

MediaMarkt Türkiye’nin yeni kreatif ajansı VML oldu

MediaMarkt Türkiye’nin yeni dönem kreatif ajansı VML oldu. Ekim 2022’de “deneyim elektroniği” alanındaki konumunu pekiştiren bir medya, pazarlama ve iletişim dönüşümü başlatan MediaMarkt, VML iş birliği ile dijitalleşmeye odaklanarak fark yaratacak ve kampanyalar hayata geçirecek.

MediaMarkt Türkiye’nin yeni kreatif ajansı VML oldu

 

MediaMarkt Türkiye’nin yeni dönem kreatif ajansı VML oldu. Ekim 2022’de “deneyim elektroniği” alanındaki konumunu pekiştiren bir medya, pazarlama ve iletişim dönüşümü başlatan MediaMarkt, VML iş birliği ile dijitalleşmeye odaklanarak fark yaratacak ve kampanyalar hayata geçirecek.

 

‘Deneyim Şampiyonluğu’ vizyonuyla müşterilerine benzersiz elektronik deneyim ve hizmetler sunan MediaMarkt Türkiye, bu doğrultuda küresel çapta müşterilerine uçtan uca çözümler sunan VML ile çalışmaya başladı. VML’nin son bir yılda reklam yatırımı gerçekleştiren Top 100 markaya hizmet veren bir ajans olması, global markalarla çalışan global bir ajans olması ve aldığı prestijli ödüller, ajansın belirlenmesinde önemli kriterler olarak öne çıktı. VML, dünyanın önde gelen yaratıcı ve medya ajansı gruplarından biri olan WPP Network’ün de bir parçası.

 

“Bütünleşik kanal deneyimi ile fark yaratacağız”

Ekim 2022’den bu yana büyük bir dönüşüm süreci yaşadıklarını söyleyen MediaMarkt Türkiye Pazarlama, E-Ticaret ve Kurumsal İletişim Direktörü Tolga Ünvan, “Tüketici elektroniği alanında bütünleşik kanallı bir hizmet platformu olarak müşterilerimize bütüncül bir deneyim yaşatmayı hedefliyoruz. Bu hedefimiz doğrultusunda MediaMarkt Türkiye olarak önemli adımlar attık. Yeni dijital uygulamamızı lanse ettik. Sadakat programımız MediaMarkt Club’ı daha veri odaklı ve kişiselleştirilmiş çözümler sunacak şekilde yeniledik. Pazarlama yatırımlarımızın dijital odağını artırdık. Yenilikçi AI işleriyle piyasaya liderlik ettik” dedi.

 

Ünvan, VML ile başlayacak olan iş birliğine ilişkin olarak da şunları söyledi: “Bu adımlarımızdan biri de VML ile güçlerimizi birleştirmek oldu. Bu tercihimizin en büyük nedenlerinden biri de VML’in dijitalleşme odağı ile fark yaratan fikirlere ve işlere imza atması. Tüketici nezdinde gelişen dinamiklere cevap veren, WOM etkisi yaratan, data odaklı iletişim stratejileri olması bizim için önemli bir kriterlerdi. Öte yandan MediaMarkt’ın odağında olan genç kitleye yönelik nokta atışı stratejileri, bütünleşik kanal yaklaşımları da VML ile yola çıkmamızdaki en büyük sebeplerden biri oldu. Birlikte güçlü bir sinerji yaratarak, akıllarda kalacak başarılı çalışmalara imza atacağımıza inanıyoruz. 2025’te de marka iletişim yatırımlarımıza güçlü bir şekilde devam edeceğiz.”