MİKRO YAZILIM KULLANICILARI TÜRKKEP’LE DİJİTALLEŞİYOR
E-dönüşüm sektörünün lider kurumu TÜRKKEP ve Mikro Yazılım dev bir iş birliğine imza attı. Hayata geçen proje kapsamında Mikro Yazılım kullanıcısı şirketler, TÜRKKEP üzerinden kolayca KEP sahibi olabiliyor.
Resmi, güvenli ve hızlı iletişim imkânı sunan Kayıtlı Elektronik Posta’nın (KEP) kullanım oranı her geçen gün artmaya devam ediyor. Türkiye’de kurumların, şirketlerin ve bireylerin dijital dönüşümlerine büyük katkı sağlayan TÜRKKEP ve Mikro Yazılım, dev bir iş birliğine imza attı. Hayata geçen proje ile Mikro Yazılım kullanıcısı şirketler, TÜRKKEP üzerinden kolayca KEP sahibi olabiliyor. Bu sayede Mikro Fly ve Mikro Jump ürünlerini kullanan şirketler; KEP ile e-Fatura itirazlarını ve KEP İK® ile maaş bordrosu yönetimini, uygulamalarının içinden çıkmadan güvenli bir şekilde gerçekleştirebiliyor. Böylece fiziki olarak zaman ve maliyet kaybına sebep olan resmi evrak iletişimi, KEP ile elektronik ortamda çok daha güvenli, hızlı, yasal ve masrafsız hale geliyor. Bu iş birliği ile Mikro Yazılım kullanıcısı şirketler; Mikro İş Ortağı Portalı içerisinden güvenle KEP başvurusu yapabiliyor. Anında TÜRKKEP destek ekiplerine ulaşan başvurular ile tüm Mikro kullanıcıları hızla KEP’leşebiliyor. TÜRKKEP ile Mikro Yazılım arasındaki iş birliğiyle Mikro Yazılım ürünlerini kullanan şirketlerin, KEP’in avantajlarla dolu dünyasından faydalanabilmeleri hedefleniyor.
MİKRO YAZILIM KULLANICILARININ İŞ SÜREÇLERİ, KEP İLE KOLAYLAŞIYOR
TÜRKKEP ve Mikro Yazılım iş birliğiyle Mikro Fly ve Mikro Jump kullanıcıları; e-Fatura itirazlarını, 7 günlük resmi itiraz süresini geciktirmeden, KEP ile uygulamaları içerisinden tek tıkla gerçekleştirebiliyor. KEP ile yapılan e-Fatura itirazlarında karşı tarafla başka bir iletişim yolu kullanılmasına da gerek kalmıyor.
Mikro Jump ve Mikro Fly kullanıcıları, TÜRKKEP KEP İK® uygulaması sayesinde çalışanlarının maaş bordrolarını KEP adreslerine iletebiliyor. Bu sayede iş süreçlerindeki zaman ve maliyetten tasarruf sağlanırken, operasyonel verimlilik de artıyor. Uygulama sayesinde fiziki olarak günler sürebilen bordro yönetimi, elektronik ortamda KEP ile zahmetsiz ve kolay bir şekilde gerçekleştirilebiliyor.
YILDIZ: “İŞ BİRLİKLERİMİZLE BÜYÜYOR VE GÜÇLENİYORUZ”
TÜRKKEP ve Mikro Yazılım arasında gerçekleşen iş birliğiyle ilgili değerlendirmelerde bulunan TÜRKKEP Genel Müdürü Olcay Yıldız, “TÜRKKEP olarak; KEP, e-İmza, e-Saklama ve e-Fatura gibi çözümlerimizle hem müşterilerimize hizmet etmeye hem de doğanın korunmasına katkı sunmaya devam ediyoruz. Dijital dönüşümün olmazsa olmazları arasında yer alan KEP sisteminin kullanımı, her geçen gün biraz daha artıyor. Biz de kıymetli projeler üreterek, ekosistemimizle büyüyor ve güçleniyoruz. Bu kapsamda; 35 yıldır kurumların iş süreçlerine değer katan Mikro Yazılım ile çok önemli bir iş birliğine imza attık. Bu proje sayesinde Mikro Yazılım kullanıcısı şirketler, kolaylıkla KEP sahibi olabiliyor ve resmi iletişim süreçlerini artık KEP üzerinden gerçekleştirebiliyor. Üstelik e-Fatura itirazı ve bordro yönetimi gibi önemli iş süreçlerini başka bir uygulamaya ihtiyaç duymadan Mikro Yazılım uygulamaları içerisinden sürdürebiliyorlar. Bu çalışma, Mikro Yazılım kullanıcısı şirketlerin dijitalleşme süreçlerine olumlu katkı sağlayacak. Tüm Mikro Yazılım kullanıcısı şirketleri, iş süreçlerini kolaylaştırmak adına TÜRKKEP’le KEP’leşmeye davet ediyorum” dedi.
TAŞMAN: “BU İŞ BİRLİĞİ, DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜN ÖNEMLİ BİR PARÇASI”
Mikrogrup CEO’su Tunç Taşman da görüşlerini şöyle ifade etti: “Bu iş birliği, dijital dönüşümün önemli bir parçası olan KEP sisteminin gücünü, iş süreçlerimize entegre etmemiz açısından büyük önem arz ediyor. Müşterilerimize; güncel, kullanıcı dostu, etkin ve verimli teknolojileri sunma vizyonumuzu, TÜRKKEP’le bir adım daha ileriye taşıyoruz. Artık Mikro Yazılım kullanıcıları, KEP aracılığıyla işlerini daha hızlı ve daha güvenli bir şekilde yönetebilecekler.