Milliyet Executive Pazarlama Dünyasında Değişen Güç Dengelerini İnceliyor
Milliyet Executive Dergisi, yeni sayısında iş dünyasının hızla değişen dengelerini ve öne çıkan konu başlıklarını uzman isimlerle değerlendirmeye devam ediyor.
Milliyet Executive Dergisi yeni sayısında Arzu Kaprol, Banu Dedeman, Mahmut L. Ünlü, Madelaine Edwards ve Tuğba Parlak gibi isimlerle ekonomiyi, finansı, girişimciliği ve sürdürülebilirliği konuşuyor. Türkiye’de sayıları hızla artan start up şirketlerin yol haritasını, lüksü ulaşılabilir kılan teknolojileri, sürdürülebilir üretimi ve daha birçok konunun mercek altına alındığı Ağustos sayısı 3 Ağustos günü raflarda yerini alıyor.
Değişen dünya düzeni birçok alanı hızla dönüştürmeye devam ediyor. Pazarlama sektöründe ise büyük şirketler kapsayıcı ve bütünleşik stratejilere ihtiyaç duyuyor. Trendleri doğru okuyan CMO’ların (Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı) gücü ve katkısı hızla artıyor. Yeni sayıda DataExpert iş birliği ile Türkiye’nin önde gelen CMO’larına sorular soran Milliyet Executive; pandemiden sonra değişenleri, pazarlama ve sürdürülebilirliğin dengesini, Z kuşağı ve sosyal medyanın iş dünyasına etkilerini araştırdı.
90.Yılını kutlayan LEGO markasının bünyesinde üç ülkeyi yöneten LEGO Group Türkiye, İsrail ve Yunanistan Genel Müdürü Madelaine Edwards, “Çocukları rol modelimiz olarak görüyoruz. Planımız, dünyada daha fazla çocuğun oyun tutkusunu ateşlemek” diyor. Türkiye’nin marka gücünü dünyaya yaymakta kararlı olduğunu belirten Banu Dedeman, Dedeman’ın 2025 yılına kadar planladığı büyüme stratejilerinden bahsediyor. Hem modanın hem hayatın tartışıldığı Arzu Kaprol sohbetinde; doğaya, insana, canlıya fayda sağlayan bir sistem içinde kalmanın yolları konuşuluyor.
Milliyet Executive her ay yayımlanan yeni sayılarıyla iş dünyasının merak edilenlerini, analizleri ve trendleri mercek altına almaya devam edecek. Dergiye tüm Türkiye’de ulaşılabileceği gibi Getir, Trendyol, Turkcell Dergilik ve dijital platformlardan da ulaşmak mümkün.