Mitsubishi L200’ün, 2018 ve 2019 yıllarında Türkiye’nin en çok tercih edilen pick-up’ı olması nedeniyle hazırlanan reklam filmi yayına girdi.
Temsa Motorlu Araçlar’ın Türkiye’de satışa sunduğu Mitsubishi L200’ün Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) tarafından açıklanan verilere göre 2018 ve 2019 yıllarının en çok tercih edilen pick-up aracı oldu.
Mitsubishi L200, 2020 yılının ilk 11 ayını da %45.5’ lik Pazar payı ile lider tamamladı.
Temsa Motorlu Araçlar, Mitsubishi L200’ün bu başarısını kamuoyu ile paylaşmak amacıyla bir reklam filmi hazırladı. Filmde Mitsubishi L200’ün zirvedeki değişmeyen yeri; zorlu dağların zirvelerine tırmanan bir dağcının, üst üste her tırmanışında zirvede bir Mitsubishi L200 ile karşılaşmasıyla anlatılıyor.
Tesadüf mü? Değil. Çünkü 2018 yılının en çok tercih edilen pick-up’ı Mitsubishi L200, 2019’un da en çok tercih edileni oldu. Sağlam yapısı, güçlü motoru ve etkileyici tasarımıyla otomobil severlerin kalbine taht kuran Mitsubishi L200, zirvedeki formunu korumaya ve yükseklere tırmananları şaşırtmaya devam ediyor.
Çekimleri İstanbul dışında yapılan filmin prodüksiyonunu Glow Films üstlenirken, yönetmenliğini Mehmet Çelebi yaptı. Filmin yaratıcı ajansı ise Wire İstanbul.
Reklam Filminin Künyesi
- Reklamveren: Temsa Motorlu Araçlar
- Reklamveren yetkilisi: Ömer Ercan, Duygu Şentürk
- Reklam ajansı: Wire İstanbul
- Yaratıcı ekip: Ferit Yantur, Ali Bozkurt
- Müşteri ilişkileri: Yasemin Altan, Füsun Akay Eroğlu
- Yapım şirketi: The Glow Films
- Yönetmen: Mehmet Çelebi
- Yapımcı: Simten Aydın
- Müzik: Welcome To The Jingle