Momento 2022 yılında 6,5 kat büyüdü
10 yılı aşkın süredir iş ortaklarına ve kullanıcılarına dijital çözümler sunan Türkiye’nin lider sadakat şirketi Momento, sürdürülebilir bir şekilde büyümeye devam ediyor. 2022 yılında 6,5 kat büyüyen şirketin ödüllü projesi olan Dijital Erzak’a talep de söz konusu dönemde 3 katın üzerinde arttı.
2010 yılından bu yana esnek yan haklar ve ödüllendirme sistemlerinde inovatif çözümler sunan lider sadakat sistemleri şirketi Momento, büyümede hız kesmiyor. 2022 yılını 6,5 kat büyümeyle kapatan şirket, söz konusu dönemde üye iş yeri sayısını yüzde 50 artırdı. Kısa bir süre önce finans ve teknoloji dünyasının Oscar’ı olarak gösterilen PSM Awards’te ‘Yenilikçi Müşteri Etkileşimi ve Deneyimi’ alanında ‘altın’ ödülün sahibi olan Dijital Erzak’a geçen yıl talep 3,2 kat arttı. Momento’nun çözümlerini en çok tercih eden sektörler ise sırasıyla üretim, finans ve otomotiv oldu.
Şirketlerin esnek yan haklara ayırdığı bütçeler 3 kat arttı
Konuya ilişkin değerlendirmede bulunan Momento Kurucusu Zeynep Dağlı Kastro,
“Global ölçekte makroekonomik ve finansal ortamın bozulduğu, bunun bir yansıması olarak piyasaların volatil seyrettiği oldukça zorlu bir seneyi büyümeyle kapatmış olmaktan dolayı çok gururluyuz. 10 yılı aşkın süredir odağımıza aldığımız dijital çözümlerin bugün meyvesini topladığımızı söyleyebilirim ki bugünkü başarımız da bunun kanıtıdır” dedi. Artan dijitalleşme, hibrit çalışma sistemine geçiş ve mevcut ekonomik konjonktürle birlikte ödüllendirme sistemlerine talebin arttığına dikkat çeken Zeynep Dağlı Kastro “2022 yılında şirketlerin esnek yan haklara ayırdığı bütçe 3 kat artarken, Momento kart ve portala yükleme tutarları da yüzde 50’nin üzerinde artış gösterdi. 2023 yılında da ödüllendirme sistemlerine ilginin yüksek ölçüde devam edeceğini öngörüyorum” şeklinde konuştu.