Netflix Hata Kodu tvq-pb-101 (5.2.12) Nasıl Düzeltilir?
Son dönemde bir çok kullanıcının sıkça başına gelen durum, benimde başıma geldi. 2015 model LG WebOS kullanan akıllı televizyonda LG Store’dan yüklediğim Netflix uygulamasını kullanıyorum. Netflix hesabına giriş yapabiliyorum ancak herhangi bir içeriği oynatmaya kalktığımda kısa bir süre sonra Netflix Hata Kodu tvq-pb-101 (5.2.12) hatasını veriyor ve içerik oynatılamıyor…
Yukarıda başlığını verdiğim, tvq-pb-101 (5.2.12) hata kodunu aldım, doğrusu hiç bir içeriği oynatamamak oldukça canımı sıktı, neyse ki küçük bir araştırma sonrasında bunun düzeltilebileceğini öğrendim.. İşte Netflix Hata Kodu tvq-pb-101 (5.2.12) Nasıl Düzeltilir? sorunun cevabı…
Öncelikle hesabınızdaki bu tür sorunlar için web sitesi üzerinden Netflix hesabınıza giriş yaparak Yardım Merkezi‘ne bir göz atmanızı tavsiye ederim. Burada hesabınızdaki cihazlarda yaşanan bir sorun varsa hemen bununla ilgili neler yapabileceğinize dair bir çözüm sunuyor Netflix…
Bu sorun ile ilgili ilk yapılması gereken için Netflix’in çözümü; cihazın yeniden başlatılması olmuş… Elbette bunu bir çoğumuz zaten denemişizdir…:) Yinede yönergeler şöyle;
Cihazınızı yeniden başlatın
- Cihazınızın fişini prizden çekin.
- Cihazdaki güç düğmesine bir kez basıp 1 dakika bekleyin veya bunun yerine cihazın fişini çekip 3 dakika bekleyin.
- Cihazı tekrar prize takın.
- Cihazınızı açın ve tekrar Netflix’i tekrar deneyin.
Sonrasında ise Cihazın üreticisiyle görüşün deniliyor.
Bu sorunu çözmek için yardım almak üzere cihaz üreticisine başvurmanız gerekir.
Bu adımlar, cihazınızdaki verilerin ve kayıtlı ayarların silinmesine neden olabilir. Bu adımları uygulamadan önce Wi-Fi adınız ve parolanız ile Netflix oturum açma bilgilerine sahip olduğunuzdan emin olun.
- Cihazınızı en son yazılım veya donanım yazılımı sürümüne güncelleme
- Cihazınızı orijinal fabrika ayarlarına sıfırlama.
Eğer üretici yardımcı olamazsa veya bu adımlar sorunu çözmezse Netflix izlemek için farklı bir cihaz kullanmanız gerekecektir.
Bu iki seçenek size yardımcı olmadıysa,
benim çözümüm TV’yi fabrika ayarlarına döndürüp, Netflix’i yeniden yüklemek oldu. Bu kesin çözüm…. Zira bende kablo tv yayını olduğu ve teledünya kutusu kullandığım için ekstra bir ayar yapmama gerek olmadan fabrika ayarlarına girip sıfırlamak benim daha kolayıma geldi…
Sonuçta bu yöntemle Çalıştı mı? Çalıştı…
Bir çok formda ise Netflix uygulamasının kaldırıp yüklemenizin de yeterli olabileceğinin söylendiğini de gördüm. Bunu da denemenizde fayda var tabi ki fabrika ayarlarına dönmeden önce…
Eğer cihazınız,
Amazon Fire TV/Stick, Blu-ray, Playstation 4, Alıcı kutusu, Tivo, Xbox One gibi bir başka cihaz ise öncelikle Netflix’in yardım merkezine gidip ilgili adımları cihazınıza özel görüntüleyebilirsiniz.
Sonuç olarak,
“Netflix Hata Kodu tvq-pb-101 (5.2.12) Hatasına En İyi Çözüm Olarak Akıllı TV’nizi fabrika ayarlarınıza döndürmenizi ve Netflix’i yeniden yüklemenizi tavsiye ederim. Benim LG TV’deki yaşadığım sorun bu şekilde düzeldi.”