NFT Platformu Babylons Sanat Fuarının İsim Sponsoru Oldu
2021 yılında Türk mühendisler ve girişimciler tarafından kurulan ve BSC blokzincirinde, topluluk tarafından yönetilen Türkiye’nin ilk NFT pazarı olan Babylons, İstanbul Sanat ve Antika Fuarı’nın isim sponsor oldu.
Sektörlerin dijital dönüşüme girmesi ile kripto varlık alım-satım platformları da yükselişe geçti. Böylelikle sanatın da dijital dünyaya adapte olması ile dijital sanat anlayışı ortaya çıktı.
Bu kapsamda Türk mühendisler ve girişimciler tarafından kurulan ve NTF eserlerini bir araya getiren Babylons, 4-7 Kasım tarihleri arasında Demos Fuarcılık tarafından düzenlenecek olan İstanbul Sanat ve Antika Fuarı’nın isim sponsoru oldu.
Yerli ve yabancı birçok sanat eserine ve antikaya ev sahipliği yapacak organizasyonda yer alan en nadide parçalar ise Babylons NFT Pazaryeri’nde satışa sunulacak. Babylons& IAAF Sanat ve Antika Fuarı, İstanbul Kongre Merkezi ve Lütfi Kırdar Kongre Sarayı’nda 7 Kasım Pazar akşamına kadar devam edecek.
Babylons Hakkında
Merkeziyetsiz bir NFT pazaryeri olan Babylons, Türk mühendisler ve girişimciler tarafından Şubat 2021 yılında hayata geçirildi. DappRadar verilerine göre Temmuz ayında kendi ağında birinciliğe, diğer tüm ağlarda üçüncülüğe kadar yükselerek Türkiye’nin en aktif NFT pazaryeri statüsüne erişmiş olan Babylons’un token’ı BABI; kullanıcılarının platformda söz sahibi olduğu, oy kullanabildiği ve serbest piyasada fiyatlanan bir yönetim token’ıdır.
Babylons kullanıcıların;Kendi NFT’lerini oluşturmasına, dijital ürünlerini öne çıkarmasına,kendi NFT ‘lerini satmasına, NFT ‘lerini açık artırmaya çıkarmasına, NFT ‘ler için teklif vermesine, başkalarının NFT ‘lerini almasına ve koleksiyon oluşturmasına, ellerinde Babi coin tutanların platform tarafından toplanan komisyonları geri almasına, pazarda hacim yaratarak haftalık BABI ödüllerine hak kazanmasına, özellikleri ayarlayarak gelecekteki DAO’ (merkeziyetsiz otonom organizasyon) da oylama sistemini kullanmasına ve yönetimde söz sahibi olmasına, ikincil satışlar için telif hakkı olarak içerik üreticisi tarafından belirlenen yüzde ile üreticilerin her satışta katma değerden paylarını almalarına olanak sağlar.