Ozan SuperApp ve SightVerse’ten yeni iş birliği
Ozan SuperApp ve SightVerse iş birliği ile market harcamalarından para iadesi fırsatı…
Finansal servisleriyle günlük hayatı kolaylaştıran hizmetleri bir arada sunan Ozan SuperApp, Türkiye ve Globalde satın alma alışkanlıklarını pazarlama verisine dönüştüren Sightverse ile yeni bir iş birliği yaptı. İş birliği kapsamında Ozan SuperApp kullanıcıları, Fiş Gönder özelliğiyle Sightverse’in yapay zeka ve makine öğrenimi teknolojisini kullanarak para iadesi kazanacak.
Finansal işlemleri her yerde herkes için basit ve kullanışlı hale getirme misyonuyla hareket eden Ozan SuperApp, Sightverse iş birliği ile kullanıcılarına sağladığı avantajlara bir yenisini daha ekledi. İş birliği kapsamında, Sightverse’in altyapısı sayesinde Ozan SuperApp’e eklenen yeni Fiş Gönder özelliğiyle, Ozan SuperApp kullanıcıları yaptıkları market harcamalarının fişlerini okutup göndererek birçok kategoride para iadesi kazanıyor.
İş birliği ile market alışverişlerinde para iadesi
Ozan SuperApp olarak her alanda kullanıcıların hayatını kolaylaştırmaya devam ettiklerini vurgulayan Ozan Elektronik Para A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Erdal Özcan,
“Ozan SuperApp olarak yeni iş birliklerimiz ile kullanıcılarımıza sunduğumuz finansal çözümlerimizde avantajlar sağlamaya devam ediyoruz. Yapay zeka tabanlı big data platformu Sightverse ile önemli iş birliği başlattık. İş birliğimizle Ozan SuperApp kullanıcılarının yaptıkları market alışverişleri daha avantajlı hale geldi. Ozan SuperApp kullanıcıları Sightverse’in altyapısı sayesinde uygulamaya eklenen yeni Fiş Gönder özelliğiyle, yaptıkları market harcamalarının fişlerini okutarak birçok kategoride para iadesi kazanıyor” dedi.
Sightverse Kurucu Ortağı ve CEO’su Şeyda Suner ise,
“Sightverse, tüketici datalarını farklı kaynaklardan elde ederek, kendi geliştirdiği algoritmalarla bu dataları işleyen ve iş birliği yaptığı markalara servis eden bir big data şirketi.
Biz, Türkiye’de ve Dünya’da tüketici içgörüsünü kendi geliştirdiğimiz teknoloji ile anlamlı veriler haline getirip, markalara ihtiyaçları olan tüketici bütünsel alışveriş datasını sunarken, fintechlere de yeni müşteri edinimi ve müşteri bağlılığı konusunda fayda sağlıyoruz. Aynı zamanda, tüketiciye de market alışverişlerinden nakit iadesi kazandırarak, Türkiye’de ve Dünya’da ilk kez fintech, marka ve tüketicileri aynı düzlemde buluşturuyoruz. Ozan SuperApp ile yaptığımız bu iş birliği ile hem servislerimizi bir süper uygulama ekosistemine dahil ettik hem de Türkiye’de çok daha fazla kullanıcıya eriştik” dedi.