Panasonic RMS ile projeksiyon yönetimini kolaylaştırın
Panasonic Connect Europe, ISE 2024’te, iş ortaklarının hızla büyüyen alanlarda karmaşık çoklu projeksiyon ortamlarını yönetmelerine ve optimize etmelerine yardımcı olmak için tasarlanan bulut tabanlı Uzaktan Yönetilen Hizmetini (RMS) duyurdu. Konum tabanlı eğlence, etkinlik prodüksiyonu, eğitim-eğlence, eğitim ve kurumsal BT yöneticileri için özel olarak tasarlanan RMS, uzun vadeli operasyonları desteklemek için sistem güvenilirliği, cihaz ömrü ve görüntüleme tutarlılığı sağlamaya yardımcı oluyor.
RMS, Panasonic’in Merkezi İzleme Merkezi’ni bulut tabanlı bir Uzaktan Bakım Platformu aracılığıyla müşterilere sunarak ağdaki herhangi bir projektörden gerçek zamanlı veri alımını mümkün kılıyor. Kullanıcıların projektörleri uzaktan izlemesine, uyarılara ve uyarılara yanıt vermesine, önleyici bakım planları oluşturmasına ve bir dizi yönetilen hizmet aracılığıyla video tutarlılığı sağlamasına olanak tanıyor. Çalışma ömrünü destekleyen ve uzatan, görüntü kalitesini koruyan ve bakımı kolaylaştıran araçlarla donatılmış olan çözüm, karmaşık çoklu projektör kurulum yönetimini başka bir düzeye taşıyor.
Görüntü Ayarlama Hizmeti
Kenarları harmanlanmış veya yığılmış görüntülerde, titreşim ve diğer çevresel faktörlerin neden olduğu yanlış hizalama sorunları izleyicinin deneyimini etkileyebilir. Uyumlu bir fotoğraf makinesiyle donatıldığında, isteğe bağlı Görüntü Ayarlama Hizmeti, test modellerinde anormallikler olup olmadığını bir programa göre tarar ve gerekli geometrik ayarlamaları otomatik olarak gerçekleştirir. Bu süreç, kalibrasyonu kolaylaştırır, yerinde belirtme çizgilerini azaltır ve en iyi görüntüleme deneyimini sağlar.
İzleme Hizmeti
RMS’nin merkezinde İzleme Hizmeti yer alır. PC veya mobil tarayıcı üzerinden erişilen bu sistem, sistem ve cihaz durumu kontrolleri sunar, operasyonel geçmişi ve hata verilerini buluta yükler ve RMS’nin analiz ve bakım planlaması için cihaz profilleri oluşturmasını sağlar. RMS, açık hava etkinlikleri için ideal olan LAN veya mobil ağlar üzerinden cihaz bağlantısını destekler. Hizmet, Panasonic Connect’in Merkezi İzleme Merkezi tarafından izlenen bir uyarı ve hata uyarı sistemi içerir ve saha yöneticilerine sorun olması durumunda bir Panasonic temsilcisinden belirlenmiş bir irtibat kişisine telefon görüşmesi seçeneği sunar. Bu, sahadaki kapalı kalma süresini en aza indirir, sorun gidermeyi basitleştirir ve kaynakları korur.
Parlaklık Bakım Hizmeti
Parlaklık Bakım Hizmeti, Uzaktan Bakım Platformu’ndaki cihaz geçmişini ve uyumlu projektörlerde yerleşik sensörler tarafından toplanan gerçek parlaklık değerlerini kullanarak, görüntü parlaklığını ve bakım planlamasını müşterinin gereksinimlerine göre dengeleyen bir plan tasarlar. Buna ek olarak, Bakım Planlama Hizmeti, her projektör için bakım zamanlamasını ayarlayarak arıza süresini azaltır ve kaynak kullanımını optimize eder.
Panasonic Connect Türkiye Ülke Müdürü Uğur Çağlar,
“Avrupa’nın deneyim ekonomisinde eğlence ve projeksiyon eşlemeye olan talebinin artmasıyla birlikte, iş ortaklarımız ve müşterilerimiz karmaşık çoklu projeksiyon altyapılarını etkili bir şekilde yönetmek için en yeni uzaktan izleme çözümlerine ihtiyaç duyuyor. Panasonic Connect’in RMS çözümü, iş ortaklarımıza esnek ve optimum destek sağlayarak onları sahadaki kısıtlamalardan kurtarıyor ve kalıcı veya geçici etkinliklerde deneyimsel eğlencenin sınırlarını zorlamaları için onlara güven veriyor.”
Daha fazla bilgi için: https://eu.connect.panasonic.com/gb/en/products/projectors/remotely-management-services