Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

realme CEO’su Sky Li markanın 5. yıl dönümünü kutladı!

2018 yılında akıllı telefon sektörüne giren realme, beşinci yılında global pazarda 7’inci sıraya kadar yükseldi. Yıl dönümü vesilesiyle bir açıklama yapan realme kurucusu ve CEO’su Sky Li, kısa sürede pazarda önemli bir konuma geldiklerini ve gelecek yıllarda da bu büyümeyi sürdüreceklerini söyledi. 

realme CEO’su Sky Li, dünyanın en hızlı büyüyen markasının 5. yıl dönümünü kutladı

 

2018 yılında akıllı telefon sektörüne giren realme, beşinci yılında global pazarda 7’inci sıraya kadar yükseldi. Yıl dönümü vesilesiyle bir açıklama yapan realme kurucusu ve CEO’su Sky Li, kısa sürede pazarda önemli bir konuma geldiklerini ve gelecek yıllarda da bu büyümeyi sürdüreceklerini söyledi. 

 

Akıllı telefon teknolojilerinin hızla yükselen markası realme, dünyada beşinci yılını kutluyor. 2018’de faaliyetlerine başlayan realme, beş yıl içinde yoğun rekabetin yaşandığı akıllı telefon sektöründe hızlı bir büyüme kaydetti. realme kurucusu ve CEO’su Sky Li, yayınladığı açık mektupta, bu başarının sırrını, sektörde geldikleri önemli konumu ve gelecek yıllardaki vizyonlarını paylaştı.

 

Mektubunda, markanın Kantar BrandZ En İyi 50 Çin Küresel Marka listesinde 29 sıra yükseldiğini söyleyen Li, kurulduktan sonraki iki yıl içerisinde üst üste dört çeyrek boyunca dünyanın en hızlı büyüyen akıllı telefon markası seçildiklerine (Counterpoint) dikkat çekti. 2020’nin üçüncü çeyreğinde 50 milyon dolar satış rakamına en hızlı ulaşan şirket (Counterpoint), bu başarıdan sadece bir yıl sonra yine bir ilke imza atarak bu rakamı 100 milyon dolara ulaştırdı (Strategy Analytics).

 

realme, sadece 3 yıl içerisinde dünya çapında 30 pazarda ilk beşe girerek dünyanın en genç ana akım akıllı telefon markası haline geldi. Bununla birlikte son 5 yılda, yeni teknolojileri daha erişilir sunup, farklı kanal ağına önem verme stratejileriyle büyümesini daha da hızlandırdı. Şirket, kurulduktan sonraki iki yıl içinde dört çeyrek üst üste dünyanın en hızlı büyüyen akıllı telefon markası seçildi (Counterpoint) ve küresel akıllı telefon pazarında 7. sırada yer aldı.

“Dare to Leap” (Hızla Yüksel) felsefesi, realme’yi başarıya taşıdı.

 

Markanın yaş ortalaması 30 olan yönetici ekibinin tasarladığı “Dare to Leap’ (Hızla Yüksel) felsefesinin pazarda iyi karşılandığını söyleyen Li, “Günümüzde gençler daha cesur, daha girişken ve atılım yapmaktan çekinmiyor. Bu tespitten yola çıkarak hedef kitlemize “Hızla Yüksel” dedik ve sektördeki değişimlere de hızla uyum sağlayarak güçlü bir performans ve tasarıma sahip ürünler geliştirdik.  Bu sayede realme, sektördeki rakiplerinden “bir adım önde olmayı” başardı. Önümüzdeki beş yıllık dönemde de “Hızla Yüksel” felsefesine uygun olarak büyümeye devam edeceğiz. Rekabetçi bir sektörde faaliyet gösteriyoruz. Buna karşın son teknolojiye uygun ürün geliştirme becerimiz bize ileri taşıyacak” dedi.

 

Sky Li: Yeni zirvelere ulaşacağız

 

realme’nin hızlı büyümesi markayı farklı kılıyor. Endüstrinin artan zorluklarının büyümeyi daha da zorlaştırdığının bilen realme, ileriye doğru benzersiz yollar bulmak için hızla uyum sağlayacak ve zorluklardan asla kaçınmayacak bir yapıda. realme, geçen yıl uygulamaya koyduğu “uzun vadeli büyüme” yaklaşımının yanı sıra “Sadelik” Stratejisi ve “Pazar Geliştirme” Stratejisini global ürün gamını birleştirerek sürdürüyor.

Yıldönümü vesilesiyle konuşan Li, markanın kullanıcıları merkeze yerleştirerek ve altı ana alanda (Ekran, Görüntüleme, Oyun, Şarj, Yonga Seti ve İşçilik) araştırma ve geliştirme yatırımlarını artırarak başlangıçtaki misyonuna bağlı kalmaya devam edeceğini söyledi.

realme CEO’su Sky Li, mektubunda markanın ileriye dönük yollar bulmak için değişimlere ve zorluklara hızlı bir şekilde adapte olduğunun altını çizdi. Li, realme’nin geçmiş başarılarının yanı sıra zorluklarla mücadele deneyimlerinden ders çıkaracaklarını, bir sonraki hedefe ulaşmayı amaçlayacaklarını ve sürekli yükselmeye devam edeceklerini belirtti.

“Dare to Leap” ruhunu benimseyen realme, gelecek beş yıl zorlu geçecek olsa da beklentileri aşan ürünler yaratmaya devam edip bir sonraki hedefine daha da yaklaşmayı hedefleyecek.