Red Bull’un İletişim Ajansı Communication Partner Oldu!
Red Bull, iletişim faaliyetleri kapsamında Communication Partner’ı seçti…
Red Bull, iletişim faaliyetleri kapsamında Communication Partner’ı seçti. Spor ve kültür -sanat alanlarında dikkat çekici, farklı ve ses getiren iletişim çalışmaları gerçekleştiren Red Bull’un, Türkiye’deki stratejik iletişim süreçlerinin yönetiminden Communication Partner sorumlu olacak.
Red Bull, Türkiye’de yürüteceği iletişim faaliyetleri için Communication Partner’ı seçti. Communication Partner, Red Bull’a marka iletişimi, içerik ve proje yönetimi, medya ilişkileri, fikir liderleriyle ilişkiler ve kriz iletişimi konularında hizmet verecek.
Netflix, Haribo, Sabancı Vakfı, Barilla, letgo, Kia, GSK, KoçSistem, Otokar, Sendeo, Mitsubishi Electric gibi birçok ulusal ve uluslararası markanın iletişim ajansı olan Communication Partner, danışmanlık ve uygulama hizmetlerini ‘marka iletişimi’, ‘kurumsal iletişim’, ‘influencer iletişimi’, ‘video ve content marketing’ ve ‘dijital iletişim’ başlıklarında topluyor. Dünyanın en büyük network’ü PROI’ın İstanbul ofisi olan Communication Partner, Holmes Report tarafından belirlenen listede Türkiye’den, Ortadoğu’nun en başarılı beş ajansı sıralamasına giren tek ajans olma özelliğine sahip.