Remedy, PC, PS5 ve Xbox Series X/S için ilk iki Max Payne oyununu yeniden tasarlıyor
Her iki oyunda stüdyonun kendi Northlight motorunda çalışacak…
Remedy, Max Payne ve Max Payne 2: The Fall of Max Payne’i yeniden tasarlıyor.
Finli oyun stüdyosu Çarşamba günü yaptığı sürpriz bir duyuruda, PC, PlayStation 5 ve Xbox Series X/S için kült klasik üçüncü şahıs nişancı serisindeki ilk iki oyunu tamamen yeniden düzenlemek için Rockstar Games ile birlikte çalıştığını söyledi.
We are pleased to announce that we will remake the iconic Max Payne and Max Payne 2: The Fall of Max Payne, in a new development agreement with Rockstar Games.
Read the full press release here: https://t.co/gx9tuH425j
— Remedy Entertainment (@remedygames) April 6, 2022
İki şirket arasındaki yeni bir yayın anlaşması uyarınca, Rockstar projeyi “tipik bir Remedy AAA oyun prodüksiyonuna uygun olarak” finanse edecek. Dahası, stüdyo, Remedy’nin en son oyunu Control için kullandığı aynı motor olan kendi bünyesindeki Northlight Engine’de oyunlarını da yeniden inşa edecek. 2019 sürümünden yaklaşık üç yıl sonra Control, ışın izleme uygulaması sayesinde hem PC hem de konsollarda en iyi görünen oyunlardan biri olmaya devam ediyor.
Rockstar Games’in kurucu ortağı Sam Houser,
“Remedy’deki uzun süredir tanıdığımız arkadaşlarımız orijinal Max Payne oyunlarını yeniden yapmak için bize geldiklerinde çok heyecanlandık” dedi. “Remedy ekibinin yıllar içinde yarattığı çalışmanın büyük hayranlarıyız ve bu yeni sürümleri oynamak için sabırsızlanıyoruz.” dedi.
2001 yılında piyasaya sürülen Max Payne, Remedy’yi haritaya yerleştiren ve stüdyonun imza hikaye anlatımı stilini oluşturan oyundu. Aynı zamanda Matrix tarafından popüler hale getirilen kurşun zamanı efektini içeren ilk oyunlardan biriydi. İki yıl sonra Remedy, The Fall of Max Payne’i yayınladı. Rockstar, serinin üçüncü ve şu anda son girişini kendi başına geliştirmeye devam etmeden önce her iki oyunu da yayınlamıştı.