Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

RTB House Türkiye’de 2021 Yılında Yüzde 300 Büyüdü

En hızlı büyümeye sahip bin Avrupalı şirketi belirleyen FT1000 listesinde yer alan RTB House, Türkiye’de 2021 yılını 3 kat büyüme ile kapadı

RTB House Türkiye’de 2021 Yılında Yüzde 300 Büyüdü

En hızlı büyümeye sahip bin Avrupalı şirketi belirleyen FT1000 listesinde yer alan RTB House, Türkiye’de 2021 yılını 3 kat büyüme ile kapadı

Financial Times ve araştırma şirketi Statista’nın birlikte Avrupa ekonomisinin gelişimine katkıda bulunan yenilikçi ve hızlı büyüyen şirketleri inceledikleri “Financial Times 1000 Listesi” yayınlandı. 2017 ve 2020 yılları arasında gelir açısından en fazla büyüme gösteren Avrupa’nın En Hızlı Büyüyen Şirketleri 1000 listesini açıklayan Financial Times’ın 2022 listesine RTB House, üst üste 5. kez girmeye hak kazanarak ulaşılması zor bir başarıya imza attı. Yüzde 355’lik gelir artışı ile listede yerini alan şirket, hem teknoloji şirketleri sıralamasında hem de genel listede kendine yer buldu.

RTB House’un sürekli gelişen teknolojisiyle üst üste beş yıl Financial Times’ın Avrupa’daki en hızlı büyüyen 1000 şirketi arasında yer almasından duyduğu mutluluğu paylaşan RTB House COO’su Daniel Surmacz,

“RTB House olarak 10. yılımızı kutladığımız bu sene liste de yer almak bizim için ayrı bir gurur. Bu süreç içerisinde büyümeye devam ederken diğer yandan sahip olduğumuz teknolojimize de yatırım yapmaya devam ediyoruz. Bugün de Derin Öğrenme teknolojimizin rakipsiz olduğunu ve bu teknoloji ile çok büyük bir başarılar elde ettiğimizi biliyoruz” dedi.

RTB House Türkiye’de 2021 Yılında Yüzde 300 Büyüdü

Türkiye en hızlı büyüyen ülkeler arasında

Globalde olduğu gibi Türkiye pazarında da büyümeye devam eden şirket, bir önceki yıla oranla 2021 yılında yüzde 300 büyüme gösterdi. Tamamen derin öğrenme algoritmalarından yararlanan ilk ve tek yeniden reklam hedefleme şirketi olarak öne çıkan RTB House, çerezsiz gelecekte başarılı olmak için kendi kendini yöneten kişiselleştirilmiş reklamlar sunmak için sinir ağlarına benzer teknolojisini kullanıyor.

Derin Öğrenme teknolojisi kullanıcı deneyimini geliştirip, dijital reklam kampanyalarının etkinliğini artırırken kullanıcı gizliliğinin de korunmasını sağlıyor. Böylece üçüncü taraf çerezleri Google’dan kaldırıldığında, Derin Öğrenme teknolojimiz sektör için en önemli teknoloji haline gelecek ve açık internet ile kullanıcılarının gizliliğinin korunmasına da yardımcı olacak.

Dijital pazarlama alnındaki gelişmeler ve değerlendirmeler için blog.rtbhouse.com adresini kullanabilirsiniz.

*Raporun tamamını görmek için: https://www.ft.com/ft1000-2022