Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

RTB House, Üretken Yapay Zeka teknolojisi “ContentGPT”yi Tanıttı   

Şirket tarafından geliştirilen ContentGPT, kullanıcıların ilgisini ve niyetini daha iyi anlayıp, analiz ederek daha isabetli hedefleme yapacak ve sonuçları optimize edecek

RTB House, Üretken Yapay Zeka teknolojisi “ContentGPT”yi Tanıttı

 

RTB House, daha isabetli hedef kitle erişimi için Üretken Yapay Zeka teknolojisini tanıttı…

Şirket tarafından geliştirilen ContentGPT, kullanıcıların ilgisini ve niyetini daha iyi anlayıp, analiz ederek daha isabetli hedefleme yapacak ve sonuçları optimize edecek.

 

Dijital pazarlama alanının önde gelen markalarından RTB House, ContentGPT çözümünü tanıttı. Bu yenilikçi teknolojik çözüm, pazarlamacıların çevrimiçi kitleleri anlama ve onlarla etkileşim kurma yöntemlerinde devrim yaratmaya hazırlanıyor. Önceden Eğitilmiş Dönüştürücüler (Generative Pre-trained Transformers, GPT) ve Kapsamlı Dil Modelleri (Large Language Models, LLMs) özelliklerinden yararlanan ContentGPT, web sayfalarını ziyaret eden kullanıcıların site içeriğini analiz ederek, özel ilgi alanları ve niyetleri hakkında benzersiz bilgiler sağlıyor.

 

Dijital pazarlama alanında ileri doğru atılan önemli bir adım

Yayıncıların birinci taraf verilerini daha kapsamlı bir şekilde kullanmalarının, pazarlamacıların genel kampanyaları eskisi kadar etkili bir şekilde yürütmelerini sağlayan ana unsur olması bekleniyor. Web sayfası ziyaretçilerinin ilgi alanlarını ve niyetlerini tam olarak anlamak, kampanyaların başarıya ulaşmasında büyük önem taşıyor. GPT ve LLM’ler gibi Derin Öğrenme algoritmalarının kullanılmaya başlanması, metnin daha sofistike bir şekilde anlaşılmasını kolaylaştırarak sohbet robotları da dahil olmak üzere çeşitli dijital uygulamaları çoktan altüst etmiş durumda. Şimdi RTB House, bu teknolojiyi pazarlama alanına uygulayarak daha da ileri götürüyor ve içeriğin anlaşılmasında şu anda mevcut olan genel bağlam tabanlı hedefleme ve kitle sınıflandırma mekanizmalarını aşan düzeyde bir kesinlik sunuyor.

 

Büyük Ölçeğin Zorlukları

GPT/LLM modellerini uygulamanın içeriğin anlaşılma kalitesini önemli ölçüde artırabileceğine şüphe olmasa da asıl zorluk böylesine büyük bir ölçeği yönetmekte yatıyor. İnternet üzerinde herkesin ulaşabildiği milyarlarca makaleden oluşan çok büyük bir içerik hacmi bulunuyor. LLM modellerini kullanarak bu muazzam hacimdeki içeriği verimli bir şekilde işlemek için büyük bir bilgi işlem gücü gerekiyor. İşte bu noktada RTB House’un uzmanlığı devreye giriyor. Gerçek Zamanlı Teklif (RTB) ortamında gelişmiş Derin Öğrenme algoritmalarını pazarlama amaçlarına başarılı bir şekilde uyarlamasıyla tanınan ve bu alanda öncü olan RTB House, pratik pazarlama uygulamaları için en son teknolojilerden yararlanma yeteneğini bir kez daha ortaya koyuyor.

 

ContentGPT: Çok yönlü ve güçlü bir çözüm

Bu son teknoloji, RTB House’un ürün portföyünde dönüştürücü bir araç olmaya hazırlanıyor. ContentGPT, amiral gemisi olan performans odaklı hizmetinde müşteri sonuçlarının optimizasyonunu daha da ileriye götürecek. ContentGPT, AdLook akıllı satın alma platformunda içerik hedeflemenin doğruluğunu geliştirecek ve PrimeAudience çözümünde ise hedef kitle segmentasyonunun kalitesini artıracak.

 

Geleceğe yönelik bir vizyon

 

RTB House CEO’su Robert Dyczkowski, “GPT/LLM modellerinin sistemimize entegrasyonu, müşterilerimiz için sunabileceğimiz değeri, özellikle de yaklaşan tanımlama bilgilerinin olmadığı gelecekte, muazzam ölçüde artırıyor. Birinci taraf yayıncı verilerinden elde edilen içgörülerden yararlanmaya yönelik bu yenilikçi yaklaşım, alanlar arasındaki sinyal kullanılabilirliğinin azalmasının etkisini hafifletmeye yardımcı olacak. ContentGPT ile bu alandaki standartları yeniden tanımlayan sınıfının en iyisi bir çözümü pazara sunuyoruz” dedi.

 

RTB House CCO’su Michael Lamb, “Açık internet pazarlamasında öncü olmayı hedefliyoruz ve ContentGPT bu vizyonun gerçekleştirilmesinde hayati bir rol oynuyor. Açık web’deki içeriğin son derece hassas bir şekilde anlaşılması, programatik reklamcılık açısından çok büyük önem taşıyor. Markaların maksimum etki için bu verilerden etkili bir şekilde yararlanabilmesini sağlayarak ön saflarda yer almaktan gurur duyuyoruz” dedi.