Salesforce, Agentforce ile Yapay Zeka’da Yeni Bir Çağı Başlatıyor!
Salesforce, 2025’te de Türkiye’de Yapay Zeka’nın Benimsenmesini Hızlandırmaya Devam Ediyor ve Agentforce ile Yapay Zeka’da Yeni Bir Çağı Başlatıyor!
Tofaş, Tepe Kurumsal Çözümler, Korozo ve Erkport Yapay Zeka, Gerçek Zamanlı Veri ve Otomasyon ile İş Dönüşümünü Güçlendirmek için Salesforce’u Tercih Etti!
Türkiye’nin Dinamik KOBİ’lerinden Firefly, HottelRunner, Potensus ve VavaCars, Salesforce ile Dijital DönüşümYolculuğunda Öncülük Ediyor!
Dünyanın bir numaralı Yapay Zeka CRM’i Salesforce (NYSE: CRM), Türkiye’de ve globalde, her ölçekten kuruluşun yapay zeka ile iş süreçlerini yeniden şekillendirmesine destek olmaya devam ediyor Türkiye’nin önde gelen şirketlerinden Tofaş, Tepe Kurumsal Çözümler, Korozo ve Erkport gerçek zamanlı ve güvenilir bir şekilde veri kullanımını, veri analizini, çalışan memnuniyetini, müşteri deneyimini ve sadakatini artırmak için son dönemde Salesforce’u tercih eden firmalara örnek teşkil ediyor.
Salesforce, inovasyonu ve büyümeyi sağlamak için yapay zeka teknolojilerinden yararlanma konusunda çok iyi konumda olan Türkiye’deki KOBİ’lerin de stratejik iş ortağı olarak yanlarında yer alıyor. Firefly, HottelRunner, Potensus ve VavaCars gibi KOBİ’ler sadece rekabetçi kalmakla kalmayıp, dijital dönüşüm yolculuğunda da öncülük ediyor.
Salesforce EMEA Bölgesi Gelişen Pazarlar Başkan Yardımcısı Sinan Erkiner: “Türkiye’de yapay zeka odaklı dijital dönüşümü hızlandırma, kuruluşların verimliliğini ve rekabet gücünü artırmaları için güvenilir bir iş ortağı olma konusundaki kararlılığımızı sürdürüyoruz. Önümüzdeki on yıl içinde yapay zekanın gücünü açığa çıkarmakta tüm şirketlerden çok daha iyi ve öncü konumdayız. Agentforce ile yapay zekanın yeni çağını başlatarak, temsilciler ve insanların iş birliğini güçlendiriyor, benzersiz bir hızda verimliliği artırıyoruz. Türkiye’deki şirketlerin, Agentforce ile yapay zekanın bir sonraki dalgasından faydalanmaya hazırlandığını görmekten büyük heyecan duyuyoruz.
Türkiye’de son dönemde iş biriliğine imza attığımız müşterilerimizden Tofaş, Tepe Kurumsal Çözümler, Korozo ve Erkport‘un ‘Stratejik İş Ortağı’ olmaktan, yapay zekanın sınırsız avantajlarından yararlanmalarına, daha başarılı ve dayanıklı bir dijital iş gücü oluşturmalarına, iş akışlarını optimize etmelerine, inovasyonu hızlandırmalarına ve verimliliklerini artırmalarına destek olmaktan büyük memnuniyet duyuyoruz. Potensus, Firefly, HotelRunner ve VavaCars gibi Türkiye’nin dinamik KOBİ’lerinin yanında yer almak ise ayrıca bizi heyecanlandırıyor.”
Tepe Kurumsal Çözümler – Tepe Destek Hizmetleri ve Eğitim Danışmanlığı A.Ş. Genel Müdürü Murat Altıkardeşler: “Dijitalleşme sadece teknolojiyi kullanmak değil, iş yapış biçimini kökten değiştiren bir dönüşüm süreci. Tepe Kurumsal Çözümler olarak, 360 derece müşteri deneyimi sunmak, müşterilerimizin dijitalleşme yolculuğunu hızlandırmak ve veri odaklı iş süreçlerini desteklemek amacıyla Salesforce ile stratejik bir iş birliği gerçekleştirdik.
Müşterilerimizin dijitalleşme ihtiyaçlarını uçtan uca karşılayabilen, entegre ve esnek bir yapı oluşturduk. Salesforce’un sunduğu Sales Cloud, Platform ve Customer Community çözümleriyle, yalnızca iç süreçlerimizi dijitalleştirmekle kalmadık, aynı zamanda iş ortaklarımızın ve müşterilerimizin iş yapış şekillerini de dönüştürmelerine yardımcı oluyoruz.
Önümüzdeki dönemde, müşteri deneyimini yapay zeka, veri analitiği ve otomasyon ile daha akıllı hale getirmek, müşterilerimizin dijital olgunluk seviyesini artıracak çözümleri sunmaya devam etmek öncelikli hedeflerimiz arasında yer alıyor.”
Sektör Liderlerinin Salesforce Tercihi
Erkport dijitalleşme yolculuğunda Salesforce ile potansiyel müşteri yaratmaktan fırsat yönetimine, sözleşme takibinden kampanya yönetimine ve en doğru tahminlere kadar Salesforce Sales Cloud ile güçlenen dönüşümü başlattı.
Bilkent Holding – Tepe Kurumsal Çözümler, Tepe Kurumsal Çözümler, hizmet sunduğu geniş müşteri portföyüne daha etkin, hızlı ve ölçülebilir çözümler sunmak amacıyla Salesforce’un lider teknolojilerini iş süreçlerine entegre etti. Salesforce Sales Cloud, Platform, Customer Community ve Tableau çözümleri ile satış ve raporlama süreçlerini uçtan uca dijitalleştirdi, veri odaklı karar alma mekanizmalarını güçlendirdi ve müşteri deneyiminde yeni bir standart oluşturdu. Önümüzdeki dönemde servis ve müşteri portalı çözümleriyle sistemini daha da ileriye taşımayı hedefliyor. Bu sayede, iş ortakları ve müşterilerinin süreç yönetimini daha hızlı ve etkin bir şekilde gerçekleştirmelerine imkan tanırken, satış sonrası hizmetlerde kesintisiz ve kişiselleştirilmiş bir müşteri deneyimi sunacak.
Salesforce ile gerçekleştirdiği bu dönüşüm, 360 derece müşteri görünürlüğü, gerçek zamanlı veri analitiği ve otomatik iş akışları gibi avantajlarla operasyonlarını daha çevik hale getirdi. Tepe Kurumsal Çözümler, yapay zeka destekli analitik çözümler ve etkin veri yönetimi ile sektörde fark yaratmaya ve müşterilerine en üst düzeyde hizmet sunmaya devam edecek.
Korozo Group, satış ve pazarlama süreçlerinin dijital dönüşüm yolculuğunda Salesforce Sales Cloud çözümü ile satis ekiplerinin çok daha hızlı, verimli ve esnek bir şekilde çalışabilmelerini hedefliyor. Korozo Group içerisindeki kurumsal hafızayı oluşturarak, uçtan uca müşteri ve fırsat yönetimini güçlendirmek, mevcut ERP sistemi ile entegre olarak tek bir ekrandan tüm verilere erişim sağlayarak tekil müşteri kartını oluşturmayı ve bu sayede güçlü raporlama fonksiyonları ile analiz yetenekleri ile süreçlerini geliştirmeyi hedefliyor.
Tofaş , birden çok çözümün farklı ekranlardan kullanılması sebebiyle, satış ve bayi yönetim süreçlerini merkezileştirmek ve daha verimli bir dijital altyapı kurabilmek için Salesforce Sales Cloud ve Partner Community çözümlerini tercih etti. Müşteri takibi, fırsat yönetimi, bayi yönetimi, satış ve müşteri operasyon süreçlerinin otomatize edilmesi, tek bir ekrandan 360 derece müşteri kartına ulaşabilmek ve tüm bu verilerin hızlı ve kolay bir şekilde raporlanması CRM dönüşüm projesinin ilk adımı olarak önceliklendirildi.
VavaCars, Salesforce ile müşteri deneyimini ve operasyonel verimliliğini önemli ölçüde artırdı. Daha önce parçalı CRM sistemleri ve sınırlı müşteri içgörüleri nedeniyle kesintisiz bir deneyim sunmakta zorluk yaşıyordu. Salesforce Service Cloud ve Mulesoft’u kullanarak gelişmiş müşteri segmentasyonu ve otomasyonu sağlayan VavaCars, artık daha kişiselleştirilmiş ve hedefe yönelik etkileşimler sunabiliyor. Geliştirilmiş veri entegrasyonu ve otomatikleştirilmiş süreçler sayesinde hizmet verimliliğinde artış, sorunları daha hızlı çözme ve müşteri deneyimi daha akıcı hale getirmelerini sağladı. Bu iyileştirmeler, müşteri bağlılığını ve memnuniyetini gösteren NPS puanında önemli bir artış elde etmelerine imkan tanıdı.
Potensus, 3.000’den fazla mobil uygulamayı içeren geniş ölçekli bir reklam ağını yönetirken, reklamverenlerle kesintisiz iş birliği sağlamak verimlilik, otomasyon ve gerçek zamanlı içgörülere ihtiyaç duyuyor. Salesforce’un otomasyon teknolojileri, CRM Analytics ve API’leri, yayıncı ve reklamveren operasyonlarını optimize etmede kritik bir rol oynadı. Kampanya yönetimi ve satış süreçlerini kolaylaştırmaktan, dinamik panolarla müşteri raporlamasını geliştirmeye kadar bu araçlar, ölçeklenebilirliği önemli ölçüde artırdı. İş akışlarını otomatikleştirerek ve veri odaklı karar alma süreçlerini destekleyerek, Salesforce ile ekosisteminin her iki tarafındaki iş ortakları için daha iyi performans elde edilmesine yardımcı oldu.
HotelRunner, geniş bir ağa ulaşmak ve iş ortaklarını her adımda desteklemek için birleşik bir platformdan yararlanmak kritik öneme sahip. Salesforce ile küresel iş ortağı ağını yönetmek, farklı segmentlerdeki çeşitli ihtiyaçlara yanıt vermek ve verimli iş akışları oluşturmak gibi temel zorlukların üstesinden geldi. Satış, destek ve pazarlama departmanları artık operasyonları daha etkili bir şekilde takip edebiliyor, daha verimli iletişim kurabiliyor ve daha sık iş birliği yapabiliyor. Bu dönüşüm, ekiplerin verimliliğini artırırken, iş süreçlerinin de bir şekilde yönetilmesini sağlıyor.
Firefly, kuruluşundan bu yana genişleme stratejisinin merkezindeki en kritik unsurlardan biri Salesforce olmuştur. ABD’de yalnızca iki şehirde Salesforce Sales Cloud, Tableau ve Slack kullanarak başladıkları yolculuk, artık sektöründe küresel liderliğe uzanan bir başarı hikayesine dönüştü. Salesforce, hızlı başarılarını desteklemede önemli bir rol oynadı.
Salesforce Hakkında
Salesforce (NYSE: CRM), #1 Yapay Zeka CRM’i. Salesforce, her ölçekten kuruluşun yapay zeka ile iş süreçlerini yeniden şekillendirmesine yardımcı olur. Kuruluşlar için ilk dijital iş gücü çözümü olan Agentforce, Customer 360 uygulamaları, Data Cloud ve Einstein AI ile sorunsuz bir şekilde entegre olarak insan ve yapay zeka temsilcilerini tek bir güvenilir platformda bir araya getirir. Daha fazla bilgi için www.salesforce.com adresini ziyaret edebilirsiniz.