Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

Salesforce, “Apple Business Messaging” ve Artırılmış Gerçeklik’i entegre ederek Müşteri Hizmetleri Çözümlerini Geliştiriyor!

"Service Cloud"da "Apple Messages for Business", müşterilere yapay zeka destekli yardım alma, randevu planlama, alışveriş tamamlama ve daha birçok fayda sağlıyor.“ Salesforce Field Service” mobil uygulamasındaki “Apple ARKit”i, saha teknisyenlerine artırılmış gerçeklik yetenekleri sunarak hizmet sorunlarını daha verimli bir şekilde çözmelerine yardımcı oluyor.

Salesforce, “Apple Business Messaging” ve Artırılmış Gerçeklik’i entegre ederek Müşteri Hizmetleri Çözümlerini Geliştiriyor!

 

“Service Cloud”da “Apple Messages for Business”, müşterilere yapay zeka destekli yardım alma, randevu planlama, alışveriş tamamlama ve daha birçok fayda sağlıyor.

“Salesforce Field Service” mobil uygulamasındaki “Apple ARKit”i, saha teknisyenlerine artırılmış gerçeklik yetenekleri sunarak hizmet sorunlarını daha verimli bir şekilde çözmelerine yardımcı oluyor.

Salesforce, müşteriler, müşteri temsilcileri ve saha teknisyenleri için Apple’ın inovasyonlarını “Service Cloud” ve “Field Service”e entegre etmek üzere Apple ile olan ortaklığını genişlettiğini duyurdu.

 

Salesforce Service Cloud CPO’su Ryan Nichols:

“Apple ile olan ortaklığımızı derinleştirmekten, dünyanın #1 Yapay Zeka CRM’ini Apple’ın muhteşem iş cihazları ve uygulamaları ile entegre etmekten heyecan duyuyoruz. Bu özellikler, şirketlerin en yeni teknolojileri ve artırılmış gerçekliği pratik bir şekilde uygulamalarına yardımcı olarak, müşterileri ile her alandaki etkileşimlerini iyileştirmelerini destekleyecek.” diyor.

Yenilikler Neler?

  • “Service Cloud”da “Apple Messages for Business”; mesaj uyguluması içerisinde, müşterilere, müşteri desteği ile kolayca iletişim kurma, kişiselleştirilmiş alışveriş önerileri alma, randevu planlama, Apple Pay ile alışveriş tamamlama, gönderileri takip etme ve daha fazlasını yapma imkanı tanıyor. Müşteri temsilcileri, bu konuşmaları “Service Cloud” içinde etkili bir şekilde yönetebiliyor ve hızlı çözüm için müşteri verilerine erişebiliyor. Örneğin, bir perakende müşterisi, kişiselleştirilmiş, yapay zeka destekli ürün önerileri almak ve beden, stok durumu, iade gibi konularda bilgi almak için doğrudan bir işletme ile sohbet edebilir. Canlı sohbet deneyimlerinin aksine, müşteri başka bir sayfaya geçse dahi sohbet oturumu devam eder.
  • “Apple ARKit”I; “Salesforce Field Service” Mobil Uygulaması içinde saha servis ekiplerine artırılmış gerçeklik yetenekleri sunuyor. ARKit ile saha teknisyenleri, basit bir görüntü kullanarak büyük alanların detaylı 3D tasarımlarını oluşturabiliyor, alanları ölçebiliyor ve nesneleri haritalandırabiliyor. Örneğin, bir teknisyen, yeni bir buzdolabının kapıdan geçip sorunsuz bir şekilde kurulabileceğinden emin olmak için kurulum alanını planlayabiliyor ve böylelikle kurulum hizmetlerinin verimliliği ve başarısı artırıyor.
  • “Salesforce Field Service iOS widget”; saha servis teknisyenlerine gelecek randevular, iş emri detayları ve işyerlerine yönlendirmeler gibi temel hesap bilgilerini iPhone ana ekranlarında hızlı bir şekilde görüntüleme imkanı tanıyor. Bu, saha ekiplerine tıklamalardan ve değerli zaman kaybından kaçınma avantajı sağlıyor.