Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

Salesforce Verileri, Romantizmin Hala Canlı Olduğunu Gösteriyor!

Sevgililer Günü, günlük baskılardan, ev işlerinden, işten, çocuklardan ve haberlerden bir mola almak ve değerli bir kişi ile kaliteli zaman geçirmek için mükemmel bir fırsat. Bekarlar için ise, kendilerine iyi bakma ve yalnız kaliteli zaman geçirme şansı.

Salesforce Verileri, Romantizmin Hala Canlı Olduğunu Gösteriyor!

 

  • Global ankete katılanların %55’i romantik bir akşam yemeği için bir restorana gitmeyi planlarken, ikinci en çok tercih edilen seçenek evde sakin bir gece geçirmek (%29).
  • Çiçek almak (%42), dışarıda bir gece geçirmek (%40) ve şekerleme almak (%34) en çok tercih edilen hediye seçenekleri.

 

Sevgililer Günü, günlük baskılardan, ev işlerinden, işten, çocuklardan ve haberlerden bir mola almak ve değerli bir kişi ile kaliteli zaman geçirmek için mükemmel bir fırsat. Bekarlar için ise, kendilerine iyi bakma ve yalnız kaliteli zaman geçirme şansı.

Global CRM lideri Salesforce (NYSE: CRM), yaklaşan Sevgililer Günü için dünya genelinde yaklaşık bin tüketiciyi araştırdı. Salesforce’un verilerine göre, katılımcıların %55’i bu günü romantik bir akşam yemeğiyle bir restoranda geçirmeyi planlıyor, ikinci tercih edilen plan ise evde sessiz bir akşam geçirmek (%29). Katılımcıların %14’ü aileleriyle kutlamayı tercih ettiklerini belirtirken, %11’i arkadaşlarıyla geçireceklerini söylüyor. Katılımcıların %11’i tatilde ya da bir gezide geçireceklerini belirtiyor. Bunun yanı sıra, katılımcıların %10’u günü kendini şımartarak geçirmeyi planladıklarını, %12’si ise kendine bakım etkinlikleri planladıklarını belirtiyor.

Ayrıca, veriler, katılımcıların %74’ünün bu yıl bir hediye almayı planladığını gösteriyor. Tüketiciler arasında en popüler seçenek olan çiçekler (%42) öne çıkıyor. Hemen arkasından gelen tercih ise dışarıda bir akşam geçirmek (%40), üçüncü ise şekerleme almak (%34). Diğer popüler hediyeler arasında mücevher (%28), kartpostal (%27), giyim (%24) ve hediye kartları (%21) bulunuyor.


Salesforce Hakkında

Salesforce, her büyüklükte ve sektördeki şirketleri AI + veri + CRM gücüyle müşterileri ile buluşturuyor. Salesforce hakkında daha fazla bilgi için (NYSE: CRM) www.salesforce.com  adresini ziyaret edebilirsiniz.