Samsung Electronics ‘Digital Signage’ pazarında kesintisiz 15 yıldır dünya lideri
Digital signage satışlarıyla rekorlar kıran Samsung Electronics, pazar araştırma şirketi Omdia tarafından üst üste on beşinci kez dünyanın bir numaralı digital signage üreticisi seçildi. Digital signage pazarında 15 yıldır liderliğini güçlendirmeye devam eden Samsung, 2023 yılında yüzde 33 pazar payı elde ederek 2 milyon birimin üzerinde satış gerçekleştirdi.
Samsung Electronics, pazar araştırma şirketi Omdia tarafından üst üste on beşinci kez dünyanın bir numaralı digital signage üreticisi seçildiğini duyurdu ve digital signage pazarındaki dünya liderliğini bir kez daha kanıtladı. Omdia raporuna göre, Samsung, 2023 yılında yakaladığı %33 pazar payıyla küresel pazarın lideri olmakla kalmadı, aynı zamanda şirket için rekor niteliğinde bir başarı olarak 2 milyon birimin üzerinde satış gerçekleştirdi.
Samsung Electronics Görsel Ekran İş Biriminden Sorumlu Başkan Yardımcısı Hoon Chung, şunları belirtti: “Küresel digital signage pazarında 15 yıl üst üste birinci olmak, inovasyon konusundaki kararlılığımızın yanı sıra değişen pazar koşullarına ve müşterilerimizin ihtiyaçlarına uyum sağlama konusundaki kabiliyetimizi ortaya koyuyor. Müşterilerimizin farklı ihtiyaçlarına yanıt veren özel ürünler, çözümler ve hizmetlerle en yüksek değeri sunmaya devam edeceğiz.”
Farklı ihtiyaçlara göre çeşitlendirilen digital signage ürünleri
Samsung Electronics, düzenli olarak, iş ortamlarındaki farklı ihtiyaçları karşılayan çeşitli digital signage ürünleri tanıtıyor.
- Mikro LED teknolojisiyle üretilen, dünyanın ilk modüler ekranı The Wall, modüler yapısı sayesinde müşterilerin tercihine ve kullanım durumuna göre boyutunun, oranının ve şeklinin ayarlamasına olanak tanıyor.
- Smart Signage, ultra ince profili ve tek tip çerçeve tasarımıyla etkileyici ve sürükleyici bir ekran deneyimi sunuyor.
- Spor etkinlikleri, dev reklam panoları ve elektrikli araç şarj istasyonları için özel olarak geliştirilen Full Outdoor Signage portföyünde sunulan ekranlar, her türlü hava koşulunda net görüntü sağlıyor.
- Samsung Interactive Display ise eğitim araçlarını eğitimcilerin ve öğrencilerin parmaklarının ucuna getirerek eğitim sektörüne göre optimize edilmiş bir elektronik pano olma özelliği taşıyor.
Genişleyen The Wall serisi, Samsung’un inovasyonlarının ve lider teknolojilerinin açık bir göstergesi niteliğinde. The Wall All-in-One ve The Wall for Virtual Production gibi ürünler, sundukları olağanüstü rahatlık ve benzersiz kullanım senaryoları sayesinde müşteriler arasında büyük ilgi görüyor. The Wall, Dubai’deki Atlantis The Royal ve Hawaii’deki Hilton Waikiki Beach gibi lüks oteller tarafından tercih ediliyor.
Samsung’un digital signage sektöründeki liderliği, şirketin ürün ve hizmet inovasyonuna olan bağlılığını gösteriyor. Örneğin, bu yılın ocak ayında tanıtılan dünyanın ilk şeffaf Mikro LED ekranı, sektör uzmanları tarafından yeni nesil ticari ekran olarak yorumlandı. Kuzey Amerika AV haber kaynağı rAVe, bu ekranlardan “En Çarpıcı LED Ekran” ve “En İyi Şeffaf Ekran” gibi ödüllere layık bulundu.
Samsung Visual eXperience Transformation (VXT) platformu ile içeriklere uzaktan güvenli erişim
Yakın zaman önce tanıtılan Samsung Visual eXperience Transformation (VXT) platformu ise Samsung’un ekran inovasyonları konusunda attığı adımları daha da ileri taşıdı. Bulut tabanlı platform, içerikleri ve uzaktan tabela işlemlerini tek ve güvenli bir platformda birleştiriyor. Aynı zamanda kullanıcılara sorunsuz bir işletim ve içerik yönetimi sağlarken donanım özelliklerinin ötesine geçen hizmetler ve çözümler sunuyor.
Global digital signage pazarının yakın gelecekte hızlı bir büyümeye sahne olacağı öngörülüyor. Yıllık bazda %8’lik artışla 2020’de 14 milyar dolara ulaşan pazarın büyüklüğünün 2027’de 24,6 milyar dolara ulaşması bekleniyor.