Sandoz Türkiye’ye Felis’te iki ödül
Sandoz Türkiye, “Değişen Nefesler Dönüşen Hayatlar” Yapay Zekâ Projesi ile “Hedef Kitle Odaklı Medya Kullanımı ve Topluluk Yaratma” ve “Medikal Pazarlama Kampanyası” kategorilerinde Felis Ödüllerine layık görüldü.
Reklam ve pazarlama endüstrisinde etkili yaratıcılığın pazarlama çalışmalarındaki rolünü vurgulamak ve yaratıcı dünyaya katkı sağlayan ekiplerin başarılarını ödüllendirmek amacıyla her yıl düzenlenen 18’inci Felis Ödül Töreni Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlendi.
Ödül töreninde Sandoz Türkiye, KOAH hastalarına yönelik Türkiye’nin ilk glikopironyum ve indakaterol tedavisi için gerçekleştirdiği “Değişen Nefesler Dönüşen Hayatlar” Yapay Zekâ Projesi ile “Hedef Kitle Odaklı Medya Kullanımı ve Topluluk Yaratma” ve “Medikal Pazarlama Kampanyası” kategorilerinde Felis Ödülleri’ne layık görüldü.
Sandoz Türkiye’nin “Değişen Nefesler Dönüşen Hayatlar” Yapay Zekâ Projesi iki fazdan oluştu ve altı ay sürdü. Projede ChatGPT ile KOAH hastalığı farklı metaforlarla tanımlandı ve Midjourney ile bu tanımlamalar yapay bir insan figürü üzerinde en gerçekçi biçimde görselleştirildi.
Proje, KOAH hastalığının yükünün bireylerin yaşamına olan etkisini hasta odaklı, etkili ve akılda kalıcı bir yaklaşım ile hekimlere tanıtmayı hedefledi. Bu konudaki farkındalığı artırarak etkin bir tedavi ile hastanın yaşamının değişebileceğini göstermek amaçlandı.