Sosyal Medya

Eğitim

Schaeffler eğitimleri pandemide de hız kesmeden devam ediyor

. Schaeffler Group çatısı altında faaliyet gösteren Schaeffler Automotive Aftermarket Türkiye, bu anlamda otomotiv satış sonrası sektöründe faaliyet gösteren müşterilerine sektörde öncü olan bir eğitim modeli sunuyor.

Schaeffler Automotive Aftermarket Türkiye’den iş ortaklarına her koşulda benzersiz teknik destek

Schaeffler eğitimleri pandemide de hız kesmeden devam ediyor…

Yaklaşık iki yıldır devam eden pandemi, alışagelmiş tüm iş süreçlerini değiştirmeye, dönüştürmeye ve iş dünyasına yeni alışkanlıklar kazandırmaya devam ediyor.

Bu durum özellikle müşteri memnuniyeti için çalışan sektörler için zorlayıcı olsa da dijitalleşmeye yatırım yapan şirketler mevcut şartlara uygun çözümler geliştiriyor. Schaeffler Group çatısı altında faaliyet gösteren Schaeffler Automotive Aftermarket Türkiye, bu anlamda otomotiv satış sonrası sektöründe faaliyet gösteren müşterilerine sektörde öncü olan bir eğitim modeli sunuyor.

Dünyada olduğu gibi ülkemizde de yüksek müşteri memnuniyeti için çalışan ve her koşulda teknik desteğe hazır olan Schaeffler Automotive Aftermarket, katma değerli bir hizmet yaratmak amacıyla sektörel bilgilendirmeye büyük önem veriyor. Bu doğrultuda müşterilerinin ihtiyaçlarına yönelik düzenlediği eğitimlerle yüksek kaliteli ürün ve hizmetleri hakkında bilgiler paylaşıyor. İki yıldır devam eden pandemi sebebiyle müşterileriyle fiziken bir araya gelemeyen şirket, dijitalizasyon çalışmaları sayesinde sektöre öncülük eden bir uzaktan eğitim modeli uygulamayı başardı. Schaeffler Automotive Aftermarket Türkiye çatısı altında İstanbul’daki Schaeffler Teknoloji Merkezi’nde online canlı olarak düzenlenen eğitimler, özel olarak hazırlanan kurgusuyla en az yüz yüze gerçekleşen eğitimler kadar interaktif geçiyor.

Schaeffler Automotive Aftermarket Orta Doğu, Afrika ve Türkiye Pazarlama Müdürü Şenay Bayram,

Schaeffler online eğitimlerini de fiziki eğitimler kadar verimli hale dönüştürmeyi başardı

Eğitimler konusunda bilgi paylaşan Schaeffler Automotive Aftermarket Orta Doğu, Afrika ve Türkiye Pazarlama Müdürü Şenay Bayram,

“Şirket olarak iş ortaklarımıza teknik destek sağlamaya büyük önem veriyoruz. Bu anlamda sunduğumuz eğitimler hizmetimizin bir parçası haline geldi. Ansızın hayatımıza giren pandemi sebebiyle fiziki olarak bir araya geldiğimiz eğitimlere son vermek zorunda kalsak da bu süreçte düzenlediğimiz online eğitimleri fiziki eğitimler kadar verimli hale dönüştürmeyi başardık. Bu eğitimleri planlarlarken sunum formatında olmasını özellikle istemedik. Ürünlerin tüm detaylarının farklı açılardan en ince ayrıntısına kadar gösterilebilmesi ve pratik eğitim formatında olması bizim için oldukça önemliydi. Benzer şekilde müşterilerimizin edilgen bir durumda yalnızca anlatılanları dinleyip eğitimden çıkmasının fayda sağlamayacağını biliyorduk. Bu anlamda karşılıklı soru cevap şeklinde ilerleyen, son derece dinamik, interaktif bir kurgu oluşturduk. Bu düzende müşterilerimiz eğitim esnasında akıllarına gelen her soruyu eğitmenlerimize hemen sorabiliyor, anında yanıt alabiliyor. Hem teorik bilgilere hem de pratik uygulamalara ulaşabiliyor.” dedi.

 

Eğitimler 2022 yılında da devam edecek

Online eğitim programının yüz yüze eğitimler kadar verimli olabilmesi için oldukça yoğun bir çaba harcadıklarını ve tüm teknik altyapılarını buna göre hazırladıklarını belirten Şenay Bayram sözlerini şöyle tamamladı:

“2021 yılında düzenlediğimiz toplam 15 online eğitim ile ürün ve hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgiler paylaştık. Teknik uzmanlarımız, onarım çözümlerimizin çalışma prensipleri ve ilgili arıza teşhisi konusunda da detaylı teorik ve pratik bilgiler verdi. Eğitim esnasında katılımcılarımızla birlikte kahve molaları veremesek de onlar için seçtiğimiz kahve molası paketlerini adreslerine ulaştırdık. Eğitim sertifikalarını kendileriyle paylaştık. Müşterilerimizin teknik yetkinliklerini artırmak ve onları Schaeffler ürünleri hakkında güncel bilgilerle donatmak için düzenlediğimiz eğitimlerimiz 2022 yılında da devam edecek.”