Schafer.com.tr web sitesinden ürün alırken Kargo Sıkıntısına dikkat!
Schafer.com.tr web sitesi bir birinden ilginç avantajlı ürünler sunuyor. Ancak kargolama konusunda ciddi sıkıntılar var gibi görünüyor. Ben ilk alışverişimi yaptım, ancak yapmaz olaydım konumuna geldim. Başkaları da benim durumuma düşmemesi için yazmayı doğru buldum. Belli ki Schafer gibi bir marka, online alışveriş konusunda en azından kargo süreçlerinde ciddi sıkıntıları yaşatıyor. Birinin Schafer’e bunu söylemesi gerekiyor…
Gelelim benim tecrübe ettiğim sıkıntıya,
“Hemen belirteyim, TS0610110933 sipariş numarası ile 06.10.2022 12:11 itibariyle sipariş verdim, 14 Ekim 2022 saat: 19:25 oldu hala bir hareket yok. “
Schafer’in online sitesine bir tencere almak için girdim. Sitenin görüntüsüne bakıyorum, gayet iyi, sitede ürün çeşitliliği ve güncel indirimli kampanyalar var. Siteye ilk girenler için bir indirim çarkı da oluşturulmuş ki bu aslında siteyi ilgi çekici ve kullanıcıyı kendine çeken bir tarafının olduğunu gösteriyor. Elbette bunlar schafer.com.tr sitesinin artıları…
Ürünü seçtim, ödemesini gayet hızlı yaptım, her şey yolunda gözüküyor. Ancak sıkıntı bu süreçten sonra başladı tabi…
Beklemeye başladım ürün gelecek diye… Bir kaç gün geçti hala bir hareket yok, hal böyle olunca herkes gibi bende müşteri hizmetlerine ulaşmak istedim, gördüm ki sadece mesai saatlerinde çalışıyor. Olabilir dedim, destek ekibine email attım, eksik olmasınlar geri dönüş yaptılar ertesi gün..
“Merhaba,
Depo tarafından sırası ile ürün çıkışı yapılmaktadır.
Yaşanan aksaklık adına özür dileriz.
En kısa süre içerisinde kargo çıkısınız yapılacaktır.
İyi günler dileriz.”
Bu mesajı her ne kadar profesyonelce bulmasamda, yine olabilir, dedim hala bekliyorum. Ancak bu bilgilendirme sonrasında da bir değişiklik olmadı maalesef ve 10. gün geçti.. Biz hala bekliyoruz…
Şimdi buradan Schafer yetkililerine seslenmek istiyorum!
Belli ki online sitenizin kargo gönderme işi sıkıntılı, bu şekilde online alışveriş deneyimi yaşatmaya devam ederseniz kimse sitenizden ve markanızda alışveriş yapmak istemez…
Gönderilen cevap email’ini en iyi tabirle söylemek istiyorum, pek profesyonel bulmadım, bana kısa ve beklemekten başka çaren yokmuş hissi uyandırdı…
Dediğim gibi buradan sesimizi duyan yetkililere seslenmek istiyorum, alt tarafı bir tencereyi göndermek bu kadar zor mu? bence olmamalı! Bir tencere için 10 gün kargo mu? bekleyeceğiz! Yapmayın lütfen!
Belli ki, lojistik sisteminizde bana göre ciddi bir sıkıntı var, inşallah düzeltirsiniz.
Gördüğünüz gibi sevgili okurlarım,
schafer.com.tr adresinden alışveriş yaparken lütfen bu durumu bir kez daha düşünün derim..
Benim için ilk alışveriş pek iç açıcı olmadı. Er yada geç kargo gelecektir. Bundan endişem yok. Ancak Schafer gibi bir markaya bu yakışmıyor…
Saygılarımla,
Güncelleme:
15 Ekim 2022 Cumartesi 11:20 itibariyle ürün teslim edildi… Siparişimden 10 gün sonra yani..
İşin ilginç yazı sitede siparişlerimde ürün hala hazırlanıyor görünüyor. Teslim edilmeden önce mesajla bilgindirme yapıldı yurtiçi kargo’dan ve gönderiliş tarihi Cuma öğlen görünüyordu.
Kargolama ve sisteme bu bilgilerin güncellemesi bakımından ciddi sıkıntılar var… Umarım Schafer bu konuda bir adım atar.
Saygılarımla