TCL, IFA 2023’te sürdürülebilirlik ve toplumsal katılım için yaptığı çalışmaları sergiliyor
TCL’in IFA 2023’deki #TCLGreen ve #TCLforHer sergilerini ziyaret edenler, şirketin sürdürülebilir kalkınma yolculuğunu ve toplumsal katılıma yönelik taahhütlerini, yenilikçi teknolojilerini ve ürünlerini ilk elden keşfetme fırsatını yakalıyor.
Dünyanın önde gelen akıllı teknoloji şirketlerinden TCL, küresel çapta yürüttüğü #TCLGreen ve #TCLforHer kampanyalarını dünyanın en büyük tüketici elektroniği ve ev aletleri fuarı IFA 2023’teki benzersiz, interaktif sergilerinde sahneye çıkararak sürdürülebilir uygulamaları teşvik etmek ve toplumdaki mükemmelliği vurgulamak amacıyla gerçekleştirdiği çalışmaları misafirlere aktarıyor.
TCL Technology Başkan Yardımcısı ve TCL Yardım Vakfı Başkanı Yuki Wei, “TCL, sosyal değişim ve daha sürdürülebilir, eşit bir gelecek inşa etme konusunda teknolojinin gücüne inanıyor. Yıllardır yenilikçi teknolojimiz, stratejik ortaklıklarımız ve geniş kapsamlı toplumsal girişimlerimizle mükemmelliğe ilham veriyoruz. #TCLGreen ve #TCLforHer’i IFA’da ilk kez sergileyerek TCL’in teknolojiyi iyilik için nasıl kullandığını ve bunun için üstlendiği aktif rolü müşterilerimize ve iş ortaklarımıza gösterdiğimiz bu yıl, bizim için önemli bir kilometre taşı niteliğinde.” dedi.
#TCLGreen ve #TCLforHer sergileri sürükleyici bir deneyim sunuyor
TCL, “Geleceğe İlham Ver” teması altında, vizyonunu yansıtmak ve ziyaretçileri iki küresel kampanyası hakkında üst seviye bir görsel-işitsel deneyim aracılığıyla bilgilendirmek için stant tasarımında çeşitli ve yaratıcı unsurlar kullanıyor.
#TCLGreen sergisi video, ses ve ışığı bir araya getirerek ziyaretçilerin içine adım atabilecekleri tamamen sürükleyici bir alan yaratıyor. Bunun merkezinde TCL ve ünlü sanatçı Kevin Chu tarafından ortaklaşa yaratılan ödüllü TCLGreen heykelinin sanal gösterimi yer alıyor. TCL tarafından tedarik edilen ileri dönüştürülmüş ve atılmış elektronik devre kartlarından yapılan bu çığır açan eser, TCL’in ÇSY (çevresel, sosyal ve yönetişim) yolculuğunu ve elektronik ürünlerin geri dönüşümünün temel zorluğunu yaratıcı bir şekilde gösteriyor. TCL’in Karbon Nötr Belgesi’nin temmuz ayında duyurulmasının ardından gerçekleştirilen bu sergi aynı zamanda şirketin 2030 yılına kadar karbon emisyonlarını azaltma ve 2050 yılına kadar operasyonlarında karbon nötr olma konusunda verdiği taahhüdünü ve eylem planını da yansıtıyor.
#TCLforHer sergisinde ise TCL’in kız çocuklarını ve kadınları sınırları aşmaya ve güçlerini yeniden keşfetmeye teşvik etmeyi amaçlayan geçmiş girişimlerinden videolar ve materyaller de sergileniyor. Ziyaretçiler, #TCLforHer tasarım öğeleriyle kişiselleştirilmiş fotoğraflar oluşturarak etkinlikten bir hatıra parçasını yanlarında götürebiliyor. TCL, bu deneyim sayesinde daha fazla kadına potansiyellerini açığa çıkarmaları için ilham olmayı amaçlıyor.
TCL sürdürülebilirliğe ve toplumsal katılıma destek vermeye devam ediyor
TCL, yıllardır sürdürülebilirlik ve toplumsal katılım alanlarında değişimi teşvik etmek için küresel ağını ve inovasyon gücünü kullanıyor. 2022 yılında başlatılan #TCLGreen, sürdürülebilirliği TCL’in işinin merkezine koyarak herkes için daha sürdürülebilir bir gezegeni desteklemeyi amaçlıyor. TCL Technology, geçtiğimiz yıl itibarıyla çevrenin korunması için toplam 1,04 milyar dolar yatırım da yaptı.
Üretim süreçleri, ürünler, endüstriler ve endüstri zincirlerinin yanı sıra değerlerini ve kültürünü içeren kapsamlı bir sürdürülebilirlik uygulamasına sahip olan TCL Technology, sürekli çabaları sayesinde sadece 2022 yılında 229,53 milyon ton su tasarrufu sağlarken 54,64 milyon ton su kaynağını ve 81.865 ton atığı geri dönüştürdü.
Bir diğer büyük kampanya olan #TCLforHer, dünya çapında kadınların kişisel gelişimini teşvik etmek ve kendi kendini idame ettiren ilham verici bir ekosistem yaratılmasına yardımcı olmak amacıyla 2021 yılında başlatıldı. Geçtiğimiz ay, yılın en büyük kadın spor etkinliklerinden biri sırasında TCL, futbol gibi güzel bir oyuna yeni standartlar getiren ve yeni kuralları yazan kadınları kutlayan entegre bir yaratıcı pazarlama girişimi olan #OurBeautifulGame’i tanıttı. Benzer şekilde, FIBA Global Ortağı olarak TCL, kadın ve kız basketbolunu teşvik etmek için de “Her World, Her Rules” projesini destekledi. TCL, sporun yanı sıra imkânları kısıtlı ailelerden, gelecek vaat eden bine yakın genç kadına lise ve yüksek öğrenim hayatlarında destek oldu.
TCL, “Büyüklüğe İlham Verme” vizyonuyla uyumlu olarak, bu yılki IFA etkinliğine, tüketici elektroniğinden gelişmiş ekran teknolojisine kadar uzanan geniş ürün portföyünü günlük yaşamda daha fazla ilham vermek için getiriyor. IFA 2023 sırasında ziyaretçiler, Messe Berlin’de Salon 21A’daki #TCLGreen ve #TCLforHer sergilerini ziyaret ederek TCL’in sürdürülebilir kalkınma yolculuğunu ve toplumsal katılıma yönelik taahhütlerini, yenilikçi teknolojilerini ve ürünlerini ilk elden keşfetme fırsatını yakalıyor.