Sosyal Medya

Güncel Teknoloji

Tedarikçiye müşteri bulan dijital platform

Sanayinin dört ana sektörünü buluşturan sanayiplatformu.com, gelişmiş sistem özellikleri sayesinde tedarikçilere nokta atışı talepler iletiyor...

Tedarikçiye müşteri bulan dijital platform

Sanayinin dört ana sektörünü buluşturan sanayiplatformu.com, gelişmiş sistem özellikleri sayesinde tedarikçilere nokta atışı talepler iletiyor…

Ticaretlerini büyütmek isteyen tedarikçi firmaları satın alım yapmak isteyen alıcı firmalarla buluşturan yerli ve milli sanayiplatformu.com, Türkiye’nin dört bir yanından pek çok firmanın yer aldığı geniş tedarikçi havuzu ile dikkat çekiyor. Günümüzde ihtiyaç duyulan en güçlü argüman olan bilgiyi en hızlı şekilde paydaşlarına ulaştıran platform, tedarikçi için potansiyel alıcıyı kendisi bularak ticaretin formunu ve kurallarını değiştiriyor. Güvenilir alt yapısı, sektör odaklı olması, kulvarının en iyi dizinlenmiş sektör ağacını sunması ve sistemin kendi başına bir satın alma danışmanı gibi çalışması sanayiplatformu.com’u endüstrinin dijital çözüm ortağına dönüştürüyor.

Makine imalatı, talaşlı imalat ve diğer işçilikler, malzeme ve hırdavat sektörleri kapsamında organize sanayi bölgesini dijital alana taşıyan sanayiplatformu.com, alıcı ve tedarikçiler arasında iş ve iletişim sağlıyor. Sanayinin dört ana kolunu dijitalde buluşturan platform, tedarikçilere hizmet verebilecekleri talepleri ileten mekanizması sayesinde satın almacı bilgisini hızlı ve kolay yoldan sunuyor.

 Sanayiplatformu.com Kurucu Ortağı Lale Yumrukçal

Platformun adeta bir satın alma danışmanı olarak çalıştığını belirten Sanayiplatformu.com Kurucu Ortağı Lale Yumrukçal, sistem için şunları söyledi:

“Firmalar, sanayiplatformu.com ile tedarikçi havuzunu genişletip farklı firmalardan teklif alabiliyor. Bununla birlikte tedarikçi firmaya talebi iletiyor ve bu sayede tedarikçi firma satın alma yapacak firma ile bağlantı sağlayarak direkt teklif verebiliyor. Kısacası platformumuz tedarikçiye müşterisini kendisi buluyor.”

İyi dizinlenmiş sektör ağacı sayesinde talep doğru firmalara ulaşıyor

Dijital alt yapısı gereği sistemin kendi kendine çok iyi bir şekilde işlediğini söyleyen Lale Yumrukçal;

“Tamamen kullanıcı deneyimi ve hız üzerine kurulu olan sistemimizde, bir firma talep yayınladığında bu talep ilgili firmalara iletiliyor ve iyi dizinlenmiş sektör ağacı sayesinde talep doğru firmalara ulaşıyor. Bu sayede firmaların günlerce organize sanayi bölgesi gezerek ya da aradığı ürün için internette arama motorlarında uzun zaman harcayarak en iyi iş ortağını bulma çabası da ortadan kalkıyor. Kolay ve hızlı bir şekilde tarafların ihtiyaçlarına cevap vermek esasına dayanan platformumuz, az eforla çok yol almayı sağlıyor. Sistemimiz, o kadar doğru bir eşleştirme yapıyor ki tedarikçilere tam da hizmet verebilecekleri ve tedarik sağlayabilecekleri talepleri iletiyor. Bununla beraber geniş bir talep yani satın almacı havuzumuz da mevcut. Bu da satın almacı bilgisini ilgili kişilere ulaştırmamızı sağlıyor” şeklinde açıklamalarda bulundu.

Doğru ve odaklı seçim yapmayı kolaylaştırıyor

Tamamen dört sektör özelinde odaklı bir sektör ağacı oluşturduklarını ve bu sayede sistemin doğru ve odaklı seçim yapmayı kolaylaştırdığını ifade eden Lale Yumrukçal;

“Şu anda endüstride bu odakla çalışan herhangi bir online ağ olmadığından rakipsiz konumda yer alan sanayiplatformu.com, nokta atışı sonuçlar sağlıyor. Aranılan ürünün tedarikçi bilgilerine erişim sağlamanın çok kolay olduğu sistem, alanının öne çıkanlarını bir tıkla kullanıcılara sunuyor. Örneğin; alıcılar tek talep formu ile birden fazla tedarikçiye talep gönderebiliyor. Yine alıcılar özelinde baktığımızda sektör ağacından satın alım yaptığı tedarikçilerin bilgilerine tek tıkla ulaşarak satın alma talebinde bulunabiliyor. Tedarikçiler için konuşmak gerekirse ana havuza düşen talepler, faaliyet alanlarına göre doğrudan tedarikçiye tarafımızca yönlendiriliyor. Bu sayede satın alma süreci çok daha etkili bir zeminde ilerleyebiliyor. Bizim için en kritik konu, sistemin doğru firmaya, doğru talebi iletebilmesi. Tam da bu noktada uzman müşteri danışmanlarımız firma-sektör kırılımını hassasiyetle takip ediyorlar” dedi.

Sistem, satış danışmanı olarak çalışıyor

Oluşturulan satın alım taleplerinin tedarikçi firmalara operasyon ekibi tarafından iletilmesinin operasyonlarının önemli bir parçası olduğuna dikkat çeken Yumrukçal, sistemdeki müşteri memnuniyeti mekanizması hakkında şunları söyledi:

“Tek başına çok iyi çalışsa da sanayiplatformu.com’un arkasında entegre ve holistik bir müşteri destek birimi yer alıyor. Sistemde bir firma talep yayınladığında bu talep ilgili firmalara iletiliyor ve iyi dizinlenmiş sektör ağacı sayesinde talep doğru firmalara ulaşıyor. Satın alma taleplerine hızlı dönüş sağlanması için tedarikçi firmalarla görüşen destek birimimiz, hiçbir talebin cevapsız kalmaması için gerekli irtibatları kuruyor. Eğer kullanıcılar, sistemle ilgili bir noktada takılırsa platformda yer alan dijital asistanlar aracılığıyla hızlı bir şekilde çözüm yollarını öğrenebiliyor. Firmalarla ilişkili teklif, talep, iş ilanına yapılan başvuru gibi tüm bildirimler ise firmalara e-posta ile bildiriliyor ve firmalar kullanıcı paneline yönlendiriliyor. Destek ekibimiz, bu noktada devamlı takip halinde olarak iş süreçlerinin sorunsuz işlemesini sağlıyor.”

Farklı üyelik paketleriyle avantaj sunuyor

Üyelik sistemi üzerine kurulu olan sanayiplatformu.com’da iki farklı üyelik modeli bulunduğunu ver her iki üyeliğin de tamamen alıcı ve tedarikçinin işini büyütmesine destek olmak için kurgulandığını belirten Lale Yumrukçal; “İlk modelimiz olan standart üyelikle üyelerimiz ayrıntılı firma sayfası oluşturabiliyor. Bu model, sektör ağacında ve arama listelerinde ikinci öncelikli şirket görünümü hakkı tanıyor. Ayrıca satın alma talepleri havuzunu görmek ve 10 adet teklife kadar cevap vermek gibi özellikler sunuyor. Standart üyeler, aynı zamanda alıcılardan kendi firma sayfası üzerinden beş adet talep alabiliyor ve ilerleyen dönemde yapılması planlanan sektörel webinarlara katılım sağlayabiliyor. Premium üyelerimiz ise sektör ağacında ve arama listelerinde öncelikli şirket görünümü hakkı elde ediyor. Satın alma talepleri havuzunu görebildiği gibi sınırsız olarak tekliflere cevap verebiliyor. Alıcılardan kendi firma sayfası üzerinden sınırsız talep alabiliyor. Kampanyalı stok fazlası ürünlerini ve ikinci el makinelerini depo/ikinci el satışı için sergileyebiliyor. İş ilanlarını yayınlayabiliyor, yeni ürün/iş haberi, firma duyurularını ana kategori sayfalarında öne çıkanlar alanında duyurabiliyor. Sektörel webinarlara katılım sağlayabildiği gibi sektör/kategori satın alma günlerinde çeşitli etkinliklere de dahil olabiliyor” sözleriyle konuşmasını tamamladı.