Mart 1, 2025

Tıkla Gelsin® Kazandırmaya Devam Ediyor!

Tıkla Gelsin® Kazandırmaya Devam Ediyor!

 

Tıkla Gelsin®, televizyon ve dijital platformlarda eğlenceli bir oyun deneyimi sunan yeni bir kampanya başlattı. Kullanıcılar, Adreslenebilir TV veya dijital reklamlar üzerinden 3 soruluk bir oyun oynayarak indirim kuponu kazanma şansı yakalayabilecek. Mart ayı sonuna kadar sürecek bu kampanya ile Tıkla Gelsin®, kullanıcılarına yepyeni bir deneyim sunmayı hedefliyor.

 

Burger King®, Popeyes®, Arby’s®, Subway®, Sbarro®, Usta Dönerci®, Usta Pideci®, Amasya Et® ve Milgo® markalarını bünyesinde barındıran dijital sipariş platformu Tıkla Gelsin®, yenilikçi bir kampanyayı hayata geçiriyor.  Avantajlı fiyatlarla zamandan ve bütçeden tasarruf sağlayan platform, kampanya ve indirimler ile kullanıcılarının yanında olmaya devam ediyor. 15 Ekim, 31 Aralık 2024 tarihlerinde gerçekleştirilen iPhone 16 çekiliş kampanyasının ardından  Tıkla Gelsin® yepyeni bir kampanya ile kazandırmaya devam ediyor.

Televizyonda Benzersiz Bir Oyun Deneyimi 

Hayata geçirilen bu oyun, 10 farklı şehirde televizyon ekranlarında yayımlanan bilgilendirme mesajları aracılığıyla kullanıcılarla buluşuyor. Ekranlarında 3 soruluk bir yarışma kurgusuyla karşılaşan kullanıcılar, adreslenebilir TV kumandalarıyla bu soruları yanıtlayarak ödül kazanma şansı elde ediyor. Tıkla Gelsin®, yanlış cevaplayan katılımcıları da unutmuyor ve her şehre özel olarak tasarlanmış indirim kuponlarını da bu kullanıcılara tanımlayarak, sunduğu avantajlar ile her zaman kullanıcılarının yanında olmaya devam ediyor.

Dijital Oyun Deneyimi

Adreslenebilir TV üzerinden bu oyuna katılamayan kullanıcılar ise dijital platformlarda bu oyun deneyimini devam ettirebiliyor. Dijital reklamlar aracılığıyla oyuna katılabilen kullanıcılar, ülke genelinde kullanılabilecek indirim kodlarını kazanma fırsatını yakalıyor.

Chatbot ile Hatırlatma 

Tıkla Gelsin®, kupon kodu kazanmış ancak bu kodları kullanamamış kişileri de unutmuyor. Dijital platformlarda gerçekleştirilecek hatırlatma bildirimleriyle, bu kullanıcılarla Meta üzerinden Chatbot aracılığıyla iletişim kuruluyor. Chatbot, kodunu hatırlayan kullanıcıları sipariş vermeye yönlendirirken, kodunu hatırlamayanlara yeniden kod sağlayarak fırsatları değerlendirme imkanı da sağlıyor.

Mart Ayı Sonuna Kadar Devam Edecek 

Kampanya, Mart ayı sonuna kadar devam edecek. Tıkla Gelsin®, bu yaratıcı kampanya ile kullanıcılarına hem eğlenceli bir deneyim yaşatmayı hem de indirim fırsatlarını daha geniş bir kitleye ulaştırmayı hedefliyor.