Türk Telekom’dan Samsung Galaxy Note 7 hakkında açıklama
Samsung Note 7’de yaşanan pil sorunundan sonra düzenlediği kampanya ile Galaxy Note 7 satışı yapan Türk Telekom gündemdeki sorun ile ilgili açıklama yaptı.
Türk Telekom Galaxy Note 7 Açıklaması
Türk Telekom’dan yapılan açıklamaya göre ;
1 Eylül 2016 itibarıyla dünya çapında milyonlarca adet satılmış olan Galaxy Note7’lerde, pilden kaynaklanan az sayıda vaka yaşandığı bilgisi ulaşmıştır. Ülkemizde şu ana kadar bu sorunla ilgili bilgimiz dâhilinde herhangi bir vaka bulunmamaktadır.
Türk Telekom olarak, kullanıcılarımızın güvenliğini ön planda tutarak, bireysel müşterilerimize yönelik başlattığımız Note7 kampanyamızı geçici olarak durdurduğumuzu belirtmek isteriz. Konuyla ilgili Samsung Türkiye ile koordineli bir şekilde çalışarak gerekli aksiyonları alıyoruz. Kampanyamızdan faydalanan müşterilerimiz, cihazlarını yeni üretilecek Samsung Galaxy Note7’ler ile değiştirecekleri gibi, iade de edebilirler.
Türk Telekom güvencesi altında Samsung Galaxy Note7 sahibi olan müşterilerimiz konuyla ilgili bilgilendirilmeye başlanmıştır. Müşterilerimiz iade işlemleri için cihazı satın aldıkları Türk Telekom Mağazası’na, değişim işlemleri için 444 77 11 veya 0850 222 08 47 numaralı Samsung İletişim Hattı’na başvurabileceklerdir.
Bildiğiniz gibi Samsung, piyasaya yeni sürdüğü Galaxy Note 7 modelinin pil sorunlarıyla ilgili çıkan sorunlar nedeniyle geçtiğimiz günlerde satışları durdurma kararı almış ve mevcut modellerin geri çekilmesine karar vermişti.