Instagram’ın yeni reklam modeli ise hem reklam verenleri memnun edecek hem de kendi kasasını dolduracak.
Instagram’da sıradan kullanıcıların bile viral yollarla reklam yaptığı, bu sayede hem kendi adını duyurduğu hem cebini doldurduğu bir gerçek. Ancak bunun Instagram’a pek bir faydası yok.
Bir süredir Amerika’da sınırlı sayıda firmalarla denenen reklam modeli, yapılan duyuruyla birlikte bugün itibarıyla aralarında Türkiye’nin de bulunduğu birçok ülkede hizmete girdi. Böylece 30 Eylül’den itibaren dünyanın dört bir yanındaki her ölçekten reklam veren Instagram’ın reklam servisinden yararlanarak kampanyalar düzenleyebilecek.
Instagram reklamları kullanım ağını genişletmesinin yanında reklam verenlere artık yeni seçenekler de sunuyor. Bunlarında arasında Landscape fotoğraf ve videolar, 30 saniyelik reklam videoları ve Facebook optimizasyonu bulunuyor.