Türkiye’nin Lovemark’ları 2024, Brand Week Istanbul’da açıklandı!
Türkiye’nin Lovemark’ları, Brand Week Istanbul’un ikinci gününde düzenlenen törenle ödüllerine kavuştu.
MediaCat’in ilkini 2007 yılında gerçekleştirdiği ve 2008’den bu yana Ipsos işbirliğinde her yıl düzenli olarak yinelediği “Türkiye’nin Lovemark’ları” araştırmasının 17’nci yılında, 17 marka ödüle layık görüldü.
Lovemark’lar, Brand Week Istanbul’un ikinci gününde, MediaCat Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan ve Ipsos Türkiye Brand Health Tracking Bölüm Lideri Özge Sönmez’in sunuş ve katılımıyla Inspiration Hall sahnesinde gerçekleşen törenle ödüllerine kavuştu.
Türkiye’nin Lovemark’ları 2024
Beyaz Eşya: Arçelik
Parfümlü Yüzey Temizleyicisi: Asperox
Konserve Ton Balığı: Dardanel
Pizza: Domino’s
Ambalajlı Su: Erikli
Bulaşık Makinesi Deterjanı: Fairy
Sakız: Falım
Online Market: Migros (Migros Sanal Market & Migros Hemen)
Kahve: Nescafé
Çamaşır Makinesi Deterjanı: OMO
Akaryakıt: OPET
Dondurulmuş Gıda: Superfresh
Ketçap: Tat
E-ticaret: Trendyol
Çikolata: Ülker
Online Yemek Siparişi Sitesi / Uygulaması: Yemeksepeti
Banka: Ziraat Bankası
Brand Week Istanbul’un program ve konuşmacıların ve yılın en ilham verici haftasının tüm detaylarına https://brandweekistanbul.com adresinden ulaşabilirsiniz.