Twitter kurumsal müşterilerinin müşteri hizmetlerine zaman kazandırmak istiyor.
Bugün duyurduğu yeni özellikle Kurumsal Müşterileri artık kendi müşterilerine Direkt Mesaj üzerinden Hızlı Cevap ve Hoş Geldiniz mesajları yayınlayabilecek.
Hızlı Cevap ve Hoş Geldiniz mesajları özelliği; basitlik, bir insan dokunuşu ve otomasyonu birleştirici bir unsur olarak dikkat çekiyor.
Bu yeni heyecan verici araçlar kurumların müşteri hizmetlerini zengin. duyarlı ve tam hizmet deneyimi sunmalarını sağlayacak.
Twitter Hızlı Cevap ve Hoş Geldiniz Özelliği Müşteri Hizmetlerine Zaman Kazandıracak.
Get faster and easier help from businesses. Try it now with @EvernoteHelps and @PizzaHut. #CarpeDM pic.twitter.com/T8vHnLESEM
— Twitter Advertising (@TwitterAds) 1 Kasım 2016