Sosyal Medya

Fintech

Üretimdeki Dijital Dönüşüm Bu Etkinlikte Konuşuldu!

Geçen yıl yerli girişim Tridi’yi satın alarak Türkiye pazarına giriş yapan lider üretim platformu Xometry’nin (NASDAQ:XMTR) Finans Direktörü James Miln ve Xometry Avrupa Genel Müdürü Dmitry Kafidov, Xometry’nin yapay zeka destekli pazarının dünya genelinde üretimi nasıl dijitalleştirdiğini ve şirketlerin güçlü tedarik zincirleri oluşturmasına nasıl yardımcı olduğunu açıkladı.

Üretimdeki Dijital Dönüşüm Bu Etkinlikte Konuşuldu!

Geçen yıl yerli girişim Tridi’yi satın alarak Türkiye pazarına giriş yapan lider üretim platformu Xometry’nin (NASDAQ:XMTR) Finans Direktörü James Miln ve Xometry Avrupa Genel Müdürü Dmitry Kafidov, Xometry’nin yapay zeka destekli pazarının dünya genelinde üretimi nasıl dijitalleştirdiğini ve şirketlerin güçlü tedarik zincirleri oluşturmasına nasıl yardımcı olduğunu açıkladı.

Türkiye’nin önde gelen otomotiv şirketi Farplas’ın Kocaeli’nin Gebze ilçesindeki ofisinde gerçekleştirilen etkinlik, Sabancı Üniversitesi öğretim üyesi ve Fark Labs
Baş Bilim Sorumlusu Dr. Özge Akbulut tarafından yönetildi. Xometry’nin (NASDAQ:XMTR) Finans Direktörü James Miln ve Xometry Avrupa’nın Genel
Müdürü Dmitry Kafidov etkinliğe konuşmacı olarak katıldı.

Etkinlikte, Xometry’nin büyüme rakamları, müşterilere sunduğu avantajlar ve Anlık Fiyat Motoru® sayesinde üretim alanına sunduğu değerler konuşuldu. Konuşmacılar, Xometry’nin prototip üretimden seri üretime kadar farklı ihtiyaçları karşılamasının sektör için bir fırsat olduğunu belirtti.

Kafidov, “Dünya çapında 61.000’den fazla aktif müşterimiz ve 7.000’den fazla aktif üreticimiz var. Şimdiye kadar ürettiğimiz milyonlarca parça ile Anlık Fiyat Motoru® teknolojimizi sürekli olarak geliştiriyoruz. Bu, müşterilerimize rekabetçi piyasa fiyatları sunmamızı sağlıyor.” dedi.

“Son beş yılda önemli bir büyüme yaşadık”

 

Miln ise, “Şirketimiz 10 yıllık bir geçmişe sahip ve 2021 yılında halka açıldık. Son beş yılda önemli bir büyüme yakaladık. 2019’dan 2023’e kadar, pazar yeri gelirinde yıllık ortalama %51 büyüme oranına ulaştık. Ayrıca, bu süreçte ABD’deki tedarikçi bulma platformu ThomasNet’ten 60 milyon dolar reklam geliri elde ettik. Geçen yıl toplam gelirimiz yaklaşık 430 milyon dolardı.” dedi.

“Dolayısıyla kendi pazar yerimizde büyük bir ürüne sahibiz. Her geçen gün müşterilere kalite, güvenilirlik ve fiyat konusunda daha da iyi hizmet veriyoruz”
ifadelerini kullandı.