Visa ve Red Bull Formula One Takımları Küresel İş Birliklerini Açıkladı
- İş Birliği ile takımın yeni adı da açıklandı: Visa Cash App RB Formula One Takımı
- Visa böylelikle Red Bull F1 Takımlarının her iki yarış arabasında da logosu bulunan ilk global ortağı olacak
- Visa ve Cash App, sporda eşitliği destekleyen bir F1 Academy takımına da destek verecek
Formula 1’in 2024 sezonu yeni bir kimlik ve destek haberiyle başlıyor. Red Bull F1 Takımları ile Visa (NYSE: V), içinde bir ilk barındıran uzun soluklu bir anlaşmayı duyurdu. Anlaşmaya göre Visa, her iki Red Bull F1 takımının da ilk global destekçisi olurken, eski adıyla Scuderia AlphaTauri takımı Formula 1 sezonuna Visa Cash App ismini alarak yeni bir kimlikle giriyor.
Visa’nın 15 yılı aşkın süredir spor alanında gerçekleştirdiği ilk yeni global sponsorluk olan anlaşma, Visa Cash App RB takımını, F1 Academy takımının unvan ortaklığını ve Oracle Red Bull Racing takımını kapsıyor. Visa logosu Oracle Red Bull Racing ve Visa Cash App RB araçları ile bu takımların F1 Academy yarış araçlarında yer alacak.
Visa Pazarlama Başkanı Frank Cooper III, ” Bu çığır açan bir ortaklık ve aynı zamanda Visa markasına, dünya üzerindeki en hızlı büyüyen spor branşlarından biriyle etkileşim fırsatı sunuyor. Bu iş birliği, Visa olarak bireylere ‘başarmak’ için ilham verme ve her gün, her bir yarış veya etkinlikte küçük adımlarla ilerleme vizyonumuzla güçlü biçimde örtüşüyor” dedi.
Visa Cash App RB Geleceğe Koşuyor
Visa Cash App RB Sürücüleri Japonya’dan Yuki Tsunoda ve Avustralya’dan Daniel Ricciardo, F1 2024’ün 29 Şubat’ta Bahreyn’de başlayacak yarışlarda Visa ve Cash App’ten ilhamla tasarlanmış yeni araç dış tasarımı ve sürücülerin yarış kıyafeti kullanacaklar. Yeni tasarımlar, 8 Şubat’ta Las Vegas’da özel bir etkinlikle tanıtılacak.
İki şirket, Visa Cash App RB marka iş birliğinin ötesinde, ekibi pistlerde mükemmelliğe taşımakla kalmayacak, aynı zamanda kart sahiplerine sahne arkası erişimi, sürücü buluşması, markalı ürünler, yarışları özel konumlardan izleme gibi Formula 1 heyecanına daha yakından dahil olma fırsatları da sunacaklar.
Yeni adıyla Visa Cash App RB takımının CEO’su Peter Bayer,
“Takımın Formula 1 hikayesindeki bir sonraki aşamaya başlarken yeni kimliğimizi açıklamak ve yeni ortaklarımıza hoş geldiniz demekten çok mutluyuz. Faenza yeni bir yarış dönemine giriyor, köklerimize sadık kalarak, Formula 1’deki en büyük ödüller için yarışmaya her zamankinden daha fazla odaklanacağız. Laurent Mekies ile birlikte yönettiğimiz takım için ortaya koyduğumuz cesur vizyonumuz ve bu yolculukta Visa ve Cash App gibi gelecek odaklı destekçilerin yanımızda olması son derece heyecan verici” dedi.
Yarışlarda Eşitliğin Destekçisi
Visa, verdiği desteklerle uzun süredir kadınların güçlendirilmesi ve ekonomik olarak gelişmesi konusunda çalışmalar yürütüyor. Bu konudaki taahhütlerini daha da ileriye taşıyan Visa ve Cash App, Red Bull ile birlikte F1 Academy yarış serisine de destek verecek. Tamamı kadınlardan oluşan bu seri, F1 yarışlarıyla aynı hafta sonu boyunca özel seçilmiş yedi F1 pistinde gerçekleştirilecek. Bu alanda kullanılacak yeni tasarımlar da Şubat ayındaki özel etkinlikte tanıtılacak.
Cash App Marka Başkanı Catherine Ferdon,
” Visa ve Red Bull’un uzun soluklu iş ortakları olarak, bu yolculuğa çıkmaktan büyük heyecan duyuyoruz. Visa Cash App RB takımı ve Cash App’in amacı kişileri ve toplulukları birbirine bağlamak, ve spordan daha büyük bir birleştirici yok. Formula 1 ABD’de büyümeyi sürdürürken, bu sponsorluk Formula 1 takipçileriyle olan ilişkimizi derinleştirmemize olanak tanıyor. Ayrıca, Cash App olarak müşterilerimize daha fazla değer sunarken ABD’deki F1 taraftar kültürünü de destekleme ve büyütmeye fırsat veriyor. Yeni yetenekleri yetiştirme geçmişimizden yola çıkarak, inanılmaz bir gelecek vaat eden sürücüleri geliştirmesiyle tanınan bu takıma sponsor olmaktan dolayı çok heyecanlıyız.” dedi.
Red Bull Technology Pazarlama Başkanı Oliver Hughes şunları söyledi:
“Visa Cash App RB’nin doğuşu, son derece önemli bir an. Yeni kimlik sadece bir isim değişikliğinden ibaret değil. Bu aynı zamanda takımın unvan ortağı olan dünyanın en ikonik markalarından biriyle birlikte, takımı yeni rekabet seviyelerine taşımak için tasarlanmış heyecan verici yeni bir yolculuğun da başlangıcı. Ekibimiz gibi Visa da geleceğe sıkı sıkıya odaklanmış durumda. Ana faaliyet alanındaki dünya lideri konumundan global ölçekte dijital finansal hizmetlerin geliştirilmesinde nabzı belirleyen küresel bir öncü. Takımımıza önemli bir ortak olarak katılan Cash App ise, Amerika Birleşik Devletleri’nde en çok indirilen finans uygulaması konumunda.
Takımın Visa Cash App RB olarak şekillenen yeni kimliği, her hafta sonu yarış pistinde en ileri noktalara doğru ilerleyeceği bir geleceğe işaret ediyor.”