Volkswagen’in ‘Voltswagen’ yeniden markalaşması 1 Nisan Şakası Olabilir mi?
Uluslararası basında en çok konuşulanlardan birisi bu konu… Elektrikli bir gelecek için kurgulanmış hem logo rengi bakımından hem de isim olarak benim beğendiğim bir değişiklik aslında…
Ancak CNBC’nin erkenden fark ettiği bu yeniden markalaşma ile ilgili olarak kafaların biraz karıştığı ortada…
Bazı nedenlerden dolayı iki gün erkenden yapılmış 1 nisan şakası olabileceği konuşuluyor… Durum gerçekten öyle mi? Yoksa ID4 için yapılmış bir pazarlama taktiği mi?
Volkswagen bugün yaptığı paylaşımla aslında bu konudaki soru işaretlerini bir nebze giderdi..
We know, 66 is an unusual age to change your name, but we’ve always been young at heart. Introducing Voltswagen. Similar to Volkswagen, but with a renewed focus on electric driving. Starting with our all-new, all-electric SUV the ID.4 – available today. #Voltswagen #ID4 pic.twitter.com/pKQKlZDCQ7
— Voltswagen (@VW) March 30, 2021
İsim hakkında bir çok şüphe olsa da ilgili isimin kesinlikle Volkswagen tarafından da paylaşıldığını görüyoruz…
Gerçek şu ki, özellikle Amerikan halkında Dieselgate skandalından sonra Volkswagen’in söylediklerine inanma konusunda ciddi şüpheler var. Bu nedenle bunun bir Nisan şakası mı? yoksa bugüne kadarki en kötü yeniden markalaşma açıklama çabası mı bunu göreceğiz…
Ancak biraz önce bu doğrulandı!
Bir Volkswagen sözcüsü, Engadget’e sözde yeniden markalamanın “1 Nisan şakası ruhuyla” yapıldığını doğruladı.